Οι τροφές που μας ομορφαίνουν

24 Μαΐου 2015

Η προαγωγή της εξωτερικής εμφάνισης και συνάμα η διατήρηση της νεότητας, εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό, από τη τήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής, η οποία αφενός έχει σκοπό να προμηθεύσει τον οργανισμό με όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία που απαιτούνται για την υγεία και τη λάμψη του δέρματος και των μαλλιών και αφετέρου μπορεί να οδηγήσει στην επίτευξη (ή και στη διατήρηση) ενός ιδανικού βάρους.

Οι βασικές αρχές μιας

Μέχρι σήμερα έχουν δημοσιευτεί εκατοντάδες έρευνες οι οποίες αναφέρονται στις ευεργετικές επιδράσεις των αντιοξειδωτικών στοιχείων σε σχεδόν όλους τους ιστούς του ανθρωπίνου σώματος.

Η βιταμίνη C, η Β-καροτίνη, η φυσική βιταμίνη Ε (αν και εφόσον παίρνετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής φροντίστε να αναγράφει d-alpha τοκοφερόλη που είναι η φυσική μορφή της και όχι dl-alpha τοκοφερόλη που είναι η συνθετική), το σελήνιο και οι πολυφαινόλες, πρωταγωνιστούν σε εκατοντάδες μελέτες που αποδεικνύουν την προστατευτική δράση αλλά και τις προληπτικές ιδιότητες των στοιχείων αυτών.

Πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία είναι τα φρούτα , τα λαχανικά αλλά και το μέλι. Το μέλι και μάλιστα αυτό που έχει σκούρο χρώμα, έχει σαφή αντιοξειδωτική δράση, αντίστοιχη αυτής πολλών φρούτων και λαχανικών, σύμφωνα με έρευνα Αμερικανών επιστημόνων που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Agricultural & Food Chemistry.

Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύς λόγος για τη συμβολή του υαλουρονικού οξέος στην ομορφιά και στη καλύτερη εικόνα του δέρματος,  όχι μόνο ως τοπικό ενέσιμο αλλά και ως συμπλήρωμα διατροφής. Πράγματι το υαλουρονικό οξύ, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μια φυσική ουσία, βοηθά μέγιστα στην ενυδάτωση των ιστών και τη συγκράτηση του νερού, αφού πρόκειται για έντονα υδρόφιλο μόριο. Μελέτες έδειξαν ότι παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπλαση και την ακεραιότητα του δέρματος!

 

Τα 5 Ναι για την διατήρηση της νεότητας

Ναι στα φρούτα και στα λαχανικά (που με τις αντιοξειδωτικές ουσίες και τις φυτικές ίνες που εμπεριέχουν προσφέρουν υγεία, λάμψη, ομορφιά)

Ναι στα ανεπεξέργαστα δημητριακά (δημητριακά προγεύματος, αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί ολικής αλέσεως) που αποτελούν τη βάση της Μεσογειακής Διατροφής, του υγιεινότερου μοντέλου σίτισης.

Ναι στο ελαιόλαδο (ακόμα και στο τηγάνισμα είναι ανώτερο όλων των σπορέλαιων που κυκλοφορούν στην Ελληνική Αγορά)

Ναι στο πολύ νερό (τουλάχιστο 1,5 λίτρο καθημερινά)

Ναι στις τακτές ώρες λήψης γευμάτων και στην καθιέρωση πρωινού γεύματος!

 

Τα 5 Οχι

Όχι στην υπερβολική λήψη κορεσμένων λιπαρών (λίπος γαλακτοκομικών, λίπος κρεατικών)

Όχι στη συχνή κατανάλωση τροφίμων έντονα επεξεργασμένων με αλάτι ή νιτρικά άλατα (π.χ. αλλαντικά)

Όχι στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Όχι στις ακραίες-μονοφαγικές- παράδοξες δίαιτες αδυνατίσματος που τελικώς διαιωνίζουν το πρόβλημα των επιπλέον κιλών και βλάπτουν την υγεία.

Όχι στην υπερβολή κατανάλωση καφέ

nutrimed.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί δε φεύγουμε από σχέσεις που μας κάνουν κακό
Καλησπερα σας ειμαι 25 χρονων και εχω μια...
Σχέση: Όταν ο άνδρας δε θέλει να είστε συνέχεια μαζί
Καλησπερα σας ονομαζομαι εφη και ειμαι 33...