Διαιτολόγος συμβουλεύει πως να χάσουμε την κοιλιά πριν την παραλία

25 Μαΐου 2015
Μάρθα, αναγνώστρια του boro.gr ρωτά

ΕΡΩΤΗΜΑ
Γεια σας. Είμαι 15 χρονών, περίπου 1,66 υψος και 63 κιλά. Βασικά δεν είμαι παχιά απλώς θελω να εξαφανίσω την κοιλιά την οποία έχω. Δεν κάνω δίαιτα αλλά διατροφή. Πάω 4 μέρες την εβδομάδα χορό και όσο και να προσπαθώ να χάσω το πολυ 2 κιλά. Θέλω τουλάχιστον να φτάσω 59 - 60 ή αν μπορω να φτάσω μέχρι και 55 57 κιλα. Εχω φορτωμένο πρόγραμμα και όσο και να προσπαθώ να κάνω γυμναστική στο σπίτι καποιες μερες δεν προλαβαινω με αποτέλεσμα να χάνεται μια μερα ή δυο γιατι δεν προλαβαίνω να γυμναστώ παραπάνω. Το μόνο που θέλω είναι να μην έχω κοιλιά ετσι ώστε να νιώθω πιο καλά με το σώμα μου και το καλοκαίρι να μην έχω έγνοιες
Περιμένω την απάντηση σας. Ευχαριστω πολυ.

 

Στο ερώτημα απάντησε η Αμαλία Φιλίππου, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή αναγνώστρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που μας δίνεις ο Δείκτης Μάζας Σώματός (ΔΜΣ) σου είναι 22.9, δείκτης που αντιστοιχεί στην 86η καμπύλη στις καμπύλες ανάπτυξης του ΔΜΣ για ηλικία, των κοριτσιών . Το φυσιολογικό εύρος κυμαίνεται από την 5η έως και την 85η καμπύλη οπότε εσύ βρίσκεσαι λίγο πάνω από το φυσιολογικό, χωρίς ωστόσο να μπορεί να γίνει ολοκληρωμένη αξιολόγηση, δεδομένου ότι ο Δείκτης Μάζας Σώματος αποτελεί απλά έναν αδρό δείκτη και δεν έχουμε κλινική εικόνα ή άλλες μετρήσεις (όπως μέτρηση δερματοπτυχών, λιπομέτρηση).Παρόλα αυτά η ανησυχία που εκφράζεις για το βάρος και το σώμα σου, υποδηλώνει πως η εικόνα σώματός σου δε σε ικανοποιεί. Αυτό που θα πρέπει  λοιπόν να αποτελέσει πρώτο σου μέλημα είναι να οργανώσεις και να βάλεις μια ισορροπία στη διατροφή σου χωρίς υπερβολές και ακρότητες καθώς η ηλικιακή περίοδος που διανύεις είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και εκ πείρας μιλώντας, ακραίες λύσεις όπως στερητικές δίαιτες ή διάφορα φαρμακευτικά σκευάσματα που κυκλοφορούν μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρουν τόσο στην εμφάνισή σου όσο και στην υγεία και την ομαλή ανάπτυξή σου. Η λύση στο θέμα που σε απασχολεί μπορεί να έρθει πολύ απλά και ανώδυνα, εισάγοντας στην καθημερινότητά σου μικρές αλλά στοχευμένες αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες. Καλό θα ήταν να συμβουλευτείς έναν πτυχιούχο κλινικό διαιτολόγο να σε καθοδηγήσει και να διαμορφώσετε μαζί ένα πρόγραμμα διατροφής κοντά στις γευστικές σου προτιμήσεις αλλά και πλήρες σε θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την ανάπτυξη σου. Πολλά και μικρά γεύματα, θρεπτικό πρωινό, σωστές επιλογές σνακ ώστε να μειώνεται το αίσθημα της πείνας, άφθονα φρούτα και λαχανικά στο καθημερινό σου διαιτολόγιο σε  συνδυασμό με τη σωματική άσκηση που πολύ σωστά προσπαθείς να κάνεις όσο περισσότερο μπορείς, θα σου αποφέρουν γρήγορα και εύκολα τα επιθυμητά αποτελέσματα τόσο στο βάρος όσο και στη γενικότερη εικόνα του σώματός σου.

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ