Υγιεινά σνακς για την παραλία

3 Ιουνίου 2015

Ο ήλιος, η θάλασσα, το παιχνίδι ανοίγουν πάντα την όρεξη μικρών και μεγάλων καθιστώντας τα σνακ απαραίτητα για την «επιβίωση» στις παραλίες . Φροντίστε να είστε πάντα εφοδιασμένοι με θρεπτικά σνακ.

Σνακ για όλη την οικογένεια:

Κρημ κράκερς: Το ιδανικό σνακ για την παραλία καθώς είναι εύκολα στη μεταφορά και δεν αλλοιώνονται από τον ήλιο και τη ζέστη. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να σας χορταίνουν και να σας προσφέρουν το αίσθημα του κορεσμού και της απόλαυσης. Μπορείτε να τα βρείτε και σε πρακτικές ατομικές συσκευασίες για να χωράνε ακόμα και στην τσάντα της παραλίας.

Box - ενέργειας: Βάλτε σε ένα μπολάκι ποικιλία από τους αγαπημένους σας ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, λιναρόσπορο, ηλιόσπορο, cranberries, σταφίδες, σύκα ή δαμάσκηνα και ότι άλλο σας αρέσει. Η γλυκιά γεύση των φρούτων και τα καλά λιπαρά των καρπών θα σας τονώσουν και θα σας προσφέρουν αρκετή ενέργεια για παιχνίδι.

Μπισκότα: Τα μπισκότα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, και ανθεκτικά στις  υψηλές  θερμοκρασίες. Παράλληλα λόγω της  κλειστής  συσκευασίας  μπορούν να  μεταφερθούν εύκολα. Επιλέξτε μπισκότα με βάση τα δημητριακά ολικής άλεσης, τους ξηρούς καρπούς και τα αποξηραμένα φρούτα για  περισσότερη ενέργεια.

Μπάρες Δημητριακών: Μία υγιεινή, εύκολη και πρακτική πρόταση για ένα θρεπτικό σνακ για τις ώρες που θα περάσετε στην παραλία. Οι μπάρες δημητριακών με όλων των ειδών τα φρούτα είναι ιδανικές για κάθε ηλικία, για κάθε ώρα της ημέρας, καθώς προσφέρουν ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά


Φρέσκα φρούτα και λαχανικά: Πάρτε μαζί σας πλυμένα κεράσια, βερίκοκα, ροδάκινα, μπανάνα ή sticks από αγγούρι και καρότο. Πέρα από τις βιταμίνες και τις φυτικές ίνες που θα σας προσφέρουν, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε νερό και θα σας βοηθήσουν να αναπληρώσετε τα υγρά που χάνετε από τον ήλιο και τη ζέστη.

Κριτσίνια: Τα κριτσινάκια είναι άλλη μια εύκολη και νόστιμη επιλογή. Προτιμήστε ολικής άλεσης με δημητριακά, τα οποία είναι χορταστικά και θα σας προσφέρουν ενέργεια.

 

Γράφει η Άννα Παπαγεωργίου, Κλινική Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ