Αδυνάτισμα - Διατηρήστε τα κιλά που χάσατε με έξυπνες κινήσεις

8 Ιουνίου 2015

Το καλοκαίρι έφτασε και ο καιρός βρίσκεται στα «καλύτερά» του, όμως από την άλλη μεριά οι διατροφικοί πειρασμοί αυξάνονται κατακόρυφα. Μήπως φοβάστε ότι θα πάρετε πίσω τα κιλά που χάσατε μέχρι τώρα; Δε χρειάζεται να πανικοβάλλεστε..
Όντως, υπάρχουν άπειροι τρόποι να χάσει βάρος κανείς, ωστόσο η διατήρηση αυτής της απώλειας φαίνεται πως συχνά είναι προβληματική σε βάθος χρόνου. Αν θέλετε να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος για το υπόλοιπο της ζωής σας, έχετε κατά νου πως θα τα καταφέρετε αν κρατήσετε σε ισορροπία το ισοζύγιο ενέργειας, αν δηλαδή η ενέργεια που προσλαμβάνετε από την τροφή (θερμίδες) είναι ίση με αυτή που δαπανάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για να αποφύγετε λοιπόν την επαναπρόσληψη του χαμένου βάρους, χρειάζεται να βελτιώσετε μια για πάντα τις συνήθειες της διατροφής σας και να εντάξετε τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας.

3 βασικά βήματα για το δρόμο της επιτυχίας


1. Κάντε έξυπνες επιλογές από κάθε ομάδα τροφίμων.
Απολαύστε ποικιλία θρεπτικών τροφών από όλες τις ομάδες τροφίμων. Εξερευνήστε το πλήθος των επιλογών που έχετε και καταγράψτε σε μία λίστα τις «must» τροφές που πρέπει να περιέχει το ψυγείο σας από όλες τις παρακάτω κατηγορίες:

• Φρούτα και λαχανικά
• Ολικής άλεσης προϊόντα
• Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών
• Άπαχες πηγές πρωτεΐνης (άπαχο κρέας/πουλερικά/ ψάρια)

Extra TIP
: Καθιερώστε ένα φρούτο και ένα λαχανικό για ένα συγκεκριμένο σνακ κάθε μέρα.

2. Εξασφαλίστε τη μέγιστη θρεπτική αξία από την ενέργεια που καταναλώνετε.
Δε χρειάζεται να στραφείτε σε δίαιτες στερητικές χωρίς τα αγαπημένα σας τρόφιμα. Άλλωστε, όλα τα τρόφιμα έχουν θέση σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο, ακόμα και τα πιο θερμιδοφόρα, αρκεί να τα καταναλώνετε με μέτρο . Ξεκινήστε να κάνετε πιο έξυπνες διατροφικές επιλογές επιλέγοντας τρόφιμα χαμηλότερης περιεκτικότητας σε λιπαρά ή τρόφιμα που περιέχουν ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες αντί για ζάχαρη. Μην ξεχνάτε ότι το κλειδί της επιτυχίας σας κρύβεται στη μέτρια κατανάλωση και όχι στον πλήρη αποκλεισμό τροφίμων.

3. Βρείτε την «ισορροπία» σας μεταξύ της κατάλληλης διατροφής και άσκησης.
Η διατροφή μας αποτελεί το ένα μόνο σκέλος του ισοζυγίου ενέργειας. Το άλλο σκέλος είναι η φυσική δραστηριότητα. Πολλοί από εμάς δεν αφιερώνουμε τον απαραίτητο χρόνο για φυσική δραστηριότητα και έτσι οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε από τη διατροφή είναι περισσότερες από αυτές που «καίμε» ημερησίως. Οπότε το να βρούμε μία καλύτερη ισορροπία προϋποθέτει αύξηση της δραστηριότητάς μας καθημερινά. Η σύσταση ως προς την άσκηση είναι τουλάχιστον 30 λεπτά φυσικής δραστηριότητας μέτριας έντασης την ημέρα. Ωστόσο, για να καταφέρει κάποιος να φτάσει ένα υγιές βάρος συνήθως χρειάζεται μεγαλύτερης διάρκειας (60 λεπτά) ή/ και υψηλότερης έντασης άσκηση. Σε κάθε περίπτωση ξεκλέψτε 15-20 λεπτά διάλειμμα καθημερινά για έναν περίπατο.

nutrimed.gr

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ