Ινομυαλγία: Συμπτώματα και τρόποι αντιμετώπισης

11 Ιουνίου 2015

Η ινομυαλγία είναι διαταραχή που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένο μυοσκελετικό άλγος που συνοδεύεται από προβλήματα κόπωσης, διαταραχές ύπνου, διάθεσης και μνήμης. Προσβάλλει κυρίως γυναίκες 20-50 ετών. Ο πόνος εντοπίζεται σε όλο το σώμα, αλλά κυρίως στον αυχένα, στους ώμους, στη μέση και στα ισχία, στις περισσότερες περιπτώσεις. Κατά την ιατρική παθολογική εξέταση, υπάρχουν συχνά σημεία πυροδότησης του πόνου κατά την ψηλάφηση του τραπεζοειδούς, του έσω λιπώδους σώματος του γονάτου, του έξω επικονδύλιας περιοχής του αγκώνα.

Τα συμπτώματα εμφανίζονται σταδιακά ή εκλύονται απότομα μετά από φυσικό τραύμα, χειρουργική επέμβαση, λοίμωξη ή σημαντικό αγχογόνο γεγονός. Πολλοί άνθρωποι που πάσχουν από ινομυαλγία, πάσχουν επίσης από σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, χρόνιες κεφαλαλγίες, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, χρόνια αυπνία, άγχος, κατάθλιψη. Οι γυναίκες, τα άτομα με οικογενειακό ιστορικό ινομυαλγίας και οι πάσχοντες από ρευματικά νοσήματα, από χρόνια σύνδρομα κόπωσης, από κεφαλαλγίες, από χρόνιο stress ευρίσκονται σε ομάδα υψηλού κινδύνου να νοσήσουν από ινομυαλγία.

Στους πάσχοντες από ινομυαλγία έχει εντοπιστεί ένα σύνολο διαταραχών:

• Στο πεδίο της άμυνας του οργανισμού υπάρχουν ανοσολογικές διαταραχές και δυσλειτουργία του ανοσοποιητικού, μετά από επίθεση παραγόντων, όπως είναι οι ιοί

• Στο ενδοκρινολογικό πεδίο οι πάσχοντες εμφανίζουν συχνά δυσλειτουργία του άξονα υπόφυσης εγκεφάλου και διαταραχές στην έκκριση κορτιζόλης.

• Στο πεδίο της εγκεφαλικής λειτουργίας υπάρχει αύξηση των επιπέδων ορισμένων χημικών νευροδιαβιβαστών που επιφέρουν μεγαλύτερη ευαισθησία των εγκεφαλικών υποδοχέων του πόνου.

• Στο ψυχολογικό πεδίο, υπάρχει αυξημένη ψυχολογική ευαισθησία. Η θεραπεία περιλαμβάνει συνδυασμό φαρμάκων.

Μέτρα που πρέπει να τηρείτε εσείς που πάσχετε από ινομυαλγία:

1. Μειώστε το στρες.. Δοκιμάστε τεχνικές διαχείρισης του στρες, όπως οι ασκήσεις αναπνοής, η άσκηση ενδιαφερόντων, ο διαλογισμός, οι θρησκευτικές δραστηριότητες, ο εθελοντισμός.

2. Να κοιμάστε επαρκώς. Υιοθετήστε καλές συνήθειες ύπνου, όπως το να πηγαίνετε στο κρεβάτι και να σηκώνεστε την ίδια ώρα κάθε μέρα, να έχετε επαρκή συσκότιση και ανυπαρξία θορύβων στο υπνοδωμάτιο. Η επαρκής ξεκούραση συντελεί στη σωστή αντίληψη του πόνου.

3. Να ασκείστε τακτικά. Η άσκηση μπορεί να αυξήσει στην αρχή την ένταση των συμπτωμάτων σας. Ωστόσο, η ήπια άσκηση όταν γίνεται σταδιακά και συστηματικά μειώνει την ένταση των συμπτωμάτων. Το περπάτημα και η κολύμβηση, είναι οι καλύτερες μορφές άσκησης στην περίπτωση της ινομυαλγίας.

4. Διατηρήστε έναν υγιή τρόπο ζωής. Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ και καφεΐνης. Ακολουθήστε το εξατομικευμνένο διατροφικό πρόγραμμα αποκατάστασης των ελλείψεων βιταμινών μετάλλων και ιχνοστοιχείων που σας έχει χορηγηθεί μετά από την ειδική παθολογική σας εξέταση.

5. Ακολουθήστε την ενδεικνυόμενη για εσάς θεραπεία.

www.enallaktikidrasi.com

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΜΕΝΕ***** ****
20:54 Δευτέρα 21/12/2015
ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΕΧΩ ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΝΕΥΡΟΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΩΝ ΜΟΥ ΣΕΡΟΤΟΝΙΝΗ ΝΤΟΠΑΜΙΝΗ ΚΤΛ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΟΝΙΔΙΑΚΗ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΙ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΗ DNAH Η ΙΔΕΟΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ