Η κατάλληλη διατροφή για τα παιδιά το καλοκαίρι - Σεμινάριο από την ΕΥΡΩΣΤΙΑ

12 Ιουνίου 2015

Πρόσκληση για μια εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει το γραφείο "ΕΥΡΩΣΤΙΑ" το Σάββατο 13 Ιουνίου σε παιδική χαρά της Φιλοθέης. Αφορά την διατροφή των παιδιών τους καλοκαιρινούς μήνες και σε αυτή θα συμμετάσχουν σεφ, καθηγήτρια zumba, face painter και οι διαιτολόγοι του κέντρου μας. Είναι δωρεάν για το κοινό.

Το καλοκαίρι είναι για όλα τα παιδιά ένα ατελείωτο παιχνίδι.
Χωρίς σχολείο,  υποχρεώσεις και  άγχος, οι ώρες του καλοκαιριού κυλούν πιο αργά. Ο ελεύθερος χρόνος γεμίζει με ήλιο, αλμύρα,  χαμόγελα και… πολλά –πολλά  παγωτά.
Τα μπάνια και τα παγωτά αποτελούν και αυτά παιχνίδι για τα παιδιά που συναγωνίζονται για το ποιος θα κάνει, και θα φάει τα περισσότερα.
Η αγαπημένη  εποχή των παιδιών, είναι η εποχή που οι γονείς πρέπει να επιδείξουν μεγάλη προσοχή στην καθημερινή διατροφή τους.
Η σωστή διατροφή είναι το κλειδί για την καλή και ομαλή λειτουργία του οργανισμού κάθε εποχή και δεν πρέπει να πηγαίνει ποτέ διακοπές.

Κάθε πρωί, καλό πρωινό.
Το πρωινό αποτελεί το πιο βασικό γεύμα της ημέρας και το καλοκαίρι.
Παρέχει την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να ξεκινήσει σωστά τη λειτουργία του. Είναι πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών  όπως: ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορος, βιταμίνες Α, D,Ε,Κ.
Χυμός από φρέσκα φρούτα, γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή μπισκότα και ψωμί ολικής αλέσεως με τυρί ή κάποιο φρούτο είναι το ιδανικό ξεκίνημα για μια «σκληρή» μέρα με απαιτήσεις… στο παιχνίδι.
Επιλογές  για  ένα  πλήρες  πρωινό :

•Χυμό από  φρέσκα φρούτα  ή  πουρές  φρούτων με τυρί , γάλα  ή  γιαούρτι  και   δημητριακά  ολικής  αλέσεως, ή  σπιτικό κουλούρι  –   μπισκότο
•Ψωμί ολικής  αλέσεως  με  βούτυρό  ή  φυστικοβούτυρο, μέλι ή  μαρμελάδα και γάλα ή  γιαούρτι  ή  αυγό και φρούτο  ή  χυμό

•Ψωμί  κυρίως  ολικής  αλέσεως με  τυρί  και λαχανικό
•κρέπα    γιαουρτιού ή τηγανίτα   με  μέλι και πουρέ  από φρέσκα  φρούτα
•γάλα  ή  γιαούρτι στο μπλέντερ  με  διάφορα  φρούτα: μπανάνα  – μήλο – φρούτα  του  δάσους  – φράουλες  -ανανάς – ροδάκινα  – βερίκοκα

Σωστή ενυδάτωση:

Όταν ο υδράργυρος σκαρφαλώνει παρατηρείται μεγαλύτερη εφίδρωση που μπορεί να προκαλέσει έντονη αφυδάτωση. Η απώλεια υγρών έχει ως  συνέπεια   την απώλεια  βασικών ηλεκτρολυτών, όπως νάτριο, κάλιο, χλώριο, μαγνήσιο αλλά και πολύτιμα ιχνοστοιχεία  όπως  ο σίδηρος και ψευδάργυρος.

Όταν τα παιδιά  βρίσκονται στη θάλασσα έχουν ανάγκη από αυξημένη πρόσληψη  υγρών ( νερό, φυσικοί χυμοί χωρίς ζάχαρη, φρούτα, σαλάτες).
Η πρόσληψη  του  νερού και των φρούτων θα  πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, κάθε 20 – 25 λεπτά.
Οι γονείς πρέπει να αναλάβουν το ρόλο του επιτηρητή, αφού τα πιτσιρίκια με το παιχνίδι ξεχνούν ακόμα και τις βασικές τους ανάγκες.
Περισσότερη προσοχή για τα αναψυκτικά, καθώς περιέχουν ζάχαρη και προκαλούν έντονη διούρηση με αποτέλεσμα την αφυδάτωση, γιαυτό και πρέπει να απουσιάζουν από το καλοκαιρινό διαιτολόγιο ή να περιοριστούν σημαντικά.
Με τόσα φρέσκα και λαχταριστά καλοκαιρινά φρούτα σε συνδυασμό με παγωμένο γιαούρτι χαμηλών λιπαρών,  μπορούν να αντικαταστήσουν γευστικά τον πειρασμό του καλοκαιριού: τα παγωτά.
Για ακόμα περισσότερη δροσιά και ακόμα λιγότερα λιπαρά, οι πολύχρωμες γρανίτες μπορούν να πρωταγωνιστούν καθημερινά, με προσοχή βέβαια στην ποσότητα ζάχαρης.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ