Robbie Williams:Τα ναρκωτικά τα πλούτη και η πανέμορφη γυναίκα του!

17 Ιουνίου 2015

Ο Ρόμπι Γουίλιαμς, που σήμερα θα δονήσει την Ελλάδα από τη σκηνή του Rockwave, έρχεται με ειρηνικές διαθέσεις: το party animal είναι πια οικογενειάρχης και οι κάθε είδους καταχρήσεις ανήκουν στο μακρινό παρελθόν. Το μεγαλύτερο ποπ είδωλο της εποχής -ή και κάθε εποχής- δεν είναι πια «κακό παιδί», γεγονός που κάνει τον μέγα Ρόμπι ακόμη πιο ενδιαφέροντα.

Η«αρσενική Mαντόνα», ο ποπ σούπερ σταρ που ως προς τη δημοτικότητα και την εμπορικότητά του αναμετράται μόνο με τον Ελβις Πρίσλεϊ, ο Ρόμπι Γουίλιαμς αυτοπροσώπως, ένα αληθινό φαινόμενο της σύγχρονης μουσικής και showbiz, το οποίο στις 20 Ιουνίου προσγειώνεται στη Μαλακάσα για να καταλάβει τη σκηνή του επετειακού Rockwave, κάποτε ζητούσε από τη μητέρα του να πάρει και εκείνη κοκαΐνη μόνο και μόνο για να τον νιώσει, να νιώσει γιατί ο υπερ-διάσημος γιος της ήταν κολλημένος με αυτή την άσπρη, θαυματουργή, αμείλικτη κ.ο.κ. σκόνη. 

Αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι ως και τετριμμένο για έναν άνθρωπο που θα έκανε τα πάντα για να μοιάσει στα είδωλά του, τους πραγματικά αυτοκαταστροφικούς και εντελώς αχαλίνωτους ροκ σταρ παλαιάς κοπής, όπως ο Ντέιβιντ Μπάουι, οι Rolling Stones ή ο Κιθ Μουν, ο διαβόητος για τις καταχρήσεις του ντράμερ των Who. Κι όμως, όσο κι αν ακούγεται αδιανόητο, είναι το ίδιο πρόσωπο που στους Ελληνες διοργανωτές, το 2015, δεν επιδεικνύει παρά τον άμεμπτο επαγγελματισμό του, που δεν ζητά παρά έναν αναπαυτικό καναπέ για το καμαρίνι του και μια μεγάλη πολυθρόνα. 



Προς έκπληξη, σε σχέση με τις εξωφρενικές εκκεντρικότητες που θα περίμενε κάποιος από έναν σταρ με τη φήμη και το δικό του ιστορικό, ο μέγας Ρόμπι δεν ζητά τίποτα παρανοϊκό, εκτός ίσως από λίγες ώρες ηρεμίας πριν από την εμφάνισή του επί σκηνής - και βέβαια το αυτονόητο, να μην αποκαλυφθεί το ξενοδοχείο στο οποίο θα διαμείνει κατά τη σύντομη επίσκεψή του στην Ελλάδα. Το ότι περιμένει μια προσαρμογή του χρωματικού κώδικα των χώρων στους οποίους θα κινηθεί είναι κάτι σχεδόν φυσιολογικό: το μάτι του Ρόμπι δεν ξεκουράζεται μόνο σε αυθεντικά έργα τέχνης, όπως ο πίνακας του Αντι Γουόρχολ που είχε αγοράσει κάποτε αντί 50.000 λιρών, αλλά και γενικώς σε χαλιά και λοιπά αντικείμενα του εκάστοτε διακόσμου στις αποχρώσεις του μοβ και της μόκας. 

Εξάλλου, μέρος του εξοπλισμού που τον ακολουθεί από συναυλία σε συναυλία είναι διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα της δικής του επιλογής, με τα χρώματα των οποίων θα πρέπει να ταιριάζουν όλα όσα βρίσκει στην εκάστοτε χώρα που τον φιλοξενεί. Στη Μαλακάσα, πάντως, θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένα φυτά εσωτερικού χώρου (κέντιες και μικροί φοίνικες, εφόσον μόνο αυτά αρέσουν στον Ρόμπι), φωτισμός με ροοστάτες ώστε η έντασή του να αυξομειώνεται, ένας μεγάλος καθρέφτης, ψυγείο με γυάλινη πόρτα, μια παιχνιδομηχανή X Βox 360, μια μεγάλη τηλεόραση και ηχεία για το κινητό του τηλέφωνο. Οσο για τη διατροφή του, ο Ρόμπι Γουίλιαμς, που κάποτε δεχόταν συστάσεις -ή και απειλές απόλυσης- από τον μάνατζερ των Take That για τα παραπανίσια κιλά του, σήμερα είναι ο καλύτερος φίλος του διατροφολόγου, καθώς το μενού του περιλαμβάνει γάλα, άσπρο ψάρι ή σολομό, λαχανικά, σούσι, καστανό ρύζι, δημητριακά από κινόα ή ψωμί ντίνκελ, τσίχλες και... νερό. 

Βίος ανάποδος

Οπότε, η σημερινή «ανορθογραφία» στον βίο του Ρόμπι δεν είναι οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει, από κοινού με τη σύζυγό του, για σεξουαλική παρενόχληση κάποιου από τους οικιακούς βοηθούς του ζεύγους. Το μόνιμο παιχνίδι των προκλήσεων γύρω από την προσωπικότητά του είναι επίσης διαφορετικό, καθώς δηλώσεις του τύπου «αν υπήρχε το χάπι για να γίνω γκέι, θα το έπαιρνα» ή «συνδέω την επιτυχία με τη θλίψη» δεν είναι πια του συρμού και μοιάζουν να μην αφορούν πια τον Ρόμπι Γουίλιαμς. 

Το αναπάντεχο στην περίπτωσή του είναι το καθαρό, απαλλαγμένο από εξαρτήσεις, σχεδόν συντηρητικό προφίλ του. Αν, λοιπόν, εξαιρεθούν κάποιες μικρές υποτροπές στην προηγούμενη περσόνα του, όπως όταν αυτοφωτογραφίζεται γυμνός αλά Κιμ Καρντάσιαν, αλλά με το γεννητικό του μόριο ανά χείρας, κατά τα λοιπά το αρχέτυπο «κακό παιδί» της ποπ φέρεται σαν μετανοημένος αλκοολικός και τέως εθισμένος σε ουσίες.

 Εχει μεταμορφωθεί ολοκληρωτικά, αναγεννήθηκε μαζί με τα τέκνα του, ανακαλύπτοντας το «φως το αληθινό» και το χρυσό μονοπάτι προς τη σωτηρία της ύπαρξής του - μολονότι δεν έχει διευκρινίσει αν αυτό του υπεδείχθη από τους εξωγήινους με τους οποίους επιμένει ότι διατηρεί επαφές.






Ο Ρόμπι Γουίλιαμς, στην έκδοση 2015, δηλώνει αφοσιωμένος οικογενειάρχης και πιστός σύζυγος της Αμερικανοτουρκάλας ηθοποιού Αϊντα Φιλντ. Οι στρατιές των γυναικών που πέρασαν από τα σεντόνια του -ο ίδιος ήταν υπερβολικά μεθυσμένος ή «φτιαγμένος» για να συγκρατήσει οποιοδήποτε στοιχείο ταυτότητας- δεν μετρούν καθόλου πλέον. 

Στην πάλαι ποτέ ταραχώδη και έκλυτη ζωή του Ρόμπι Γουίλιαμς σήμερα υποτίθεται ότι κυριαρχούν τα παιδικά καμώματα της Θιοντόρα-Ρόουζ, της «Τέντι», δηλαδή της κόρης του που γεννήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2012, και του Τσάρλτον-Βάλενταϊν, ο οποίος αφίχθη το 2014. 

Μάλιστα, για το πώς εξελισσόταν ο τοκετός του δεύτερου παιδιού του ο Ρόμπι ενημέρωνε διαρκώς τα 2,3 εκατομμύρια άτομα που τον ακολουθούν στο Twitter. Τόσο ενθουσιωδώς ταγμένος είναι στο καθήκον της αναπαραγωγής και της πατρότητας. Η αναστροφή που έκανε στον προσωπικό του βίο είναι τόσο απότομη και ολοκληρωτική ώστε θα έλεγε κανείς ότι θα μπορούσε να ερμηνευτεί μόνο αν λαμβανόταν ως δεδομένη μια εκτενής καταστροφή της φαιάς εγκεφαλικής του ουσίας λόγω των επίμονων καταχρήσεων της περασμένης του ζωής. 


Αλλά ο Ρόμπι μάλλον τα έχει τετρακόσια και παίζει συνειδητά με τη δημόσια εικόνα του, ανανεώνοντάς τη συνέχεια, επιλέγοντας πάντα το μη προβλέψιμο και, βέβαια, συναρπάζοντας το παγκόσμιο κοινό του που δεν σταματά να αυξάνεται και να πληθύνεται. Η καταξίωσή του ως του αδιαφιλονίκητου Νο 1 σόουμαν αυτή τη στιγμή στον πλανήτη -ενώ κάποιοι, ασφαλώς αλλά όχι αφελώς υπερθεματίζοντας, μιλούν για τον κορυφαίο όλων των εποχών- εδραιώνεται στα 41 του χρόνια και πιστοποιείται, είτε με τη δισκογραφία του, είτε με τις ζωντανές του εμφανίσεις. 



Ο Ρόμπι Γουίλιαμς, στην «έκδοση 2015», δηλώνει αφοσιωμένος οικογενειάρχης και πιστός σύζυγος της Αμερικανοτουρκάλας ηθοποιού Αϊντα Φιλντ

Το ότι το 1995, στα 21 του χρόνια, ο Ρόμπι Γουίλιαμς ήταν τόσο κατεστραμμένος από το αλκοόλ και την κόκα ώστε απομακρύνθηκε κακήν κακώς από τους Take That, το χρυσοφόρο γκρουπ που τον είχε αναδείξει ως τότε, δεν αφορά πλέον κανέναν. Ούτε καν τους ίδιους τους Take That, οι οποίοι, κατά δήλωσή τους, «έχουν πάντα την πόρτα ανοιχτή στον Ρόμπι για επανασύνδεση».

Οι ουλές από την προ εικοσαετίας σκληρή αντιπαράθεση ανάμεσά τους μόλις που διακρίνονται πια, ο Γουίλιαμς όμως δεν δίστασε να την αναζωπυρώσει κατά κάποιον τρόπο πριν από λίγους μήνες. Ως φίλος πια, αλλά πάντα με την αιω­νίως αλλοπρόσαλλη και σαρδόνια συμπεριφορά του, αιφνιδία­σε τους πρώην συντρόφους του Take That θέτοντας σε κυκλοφορία ένα καινούριο άλμπουμ, την ίδια ακριβώς ημέρα που εκείνοι εγκαινίαζαν την τελευταία τους δισκογραφική δουλειά. Το «Under the Radar Volume I» του Ρόμπι, παρότι περιλαμβάνει κυρίως τραγούδια που είχαν ξεμείνει από προηγούμενα άλμπουμ, ήταν ό,τι έπρεπε για να κάνει χαλάστρα σε εκείνο των Take That. Από μια άποψη, δε, η κίνηση αυτή του Γουίλιαμς ήταν ό,τι ακριβώς θα περίμενε το κοινό του από αυτόν, δηλαδή κάτι ενάντια στο ρεύμα, αντικανονικό και επιμελώς αυθόρμητο. Η εικόνα του Ρόμπι να πηδά στο κενό, σαν σε stage-diving προς τους φανατικούς οπαδούς του, οι οποίοι στις συναυλίες του συνήθως τελούν σε κατάσταση παράκρουσης και τον αποθεώνουν ό,τι κι αν κάνει, ήταν το ιδανικό σχόλιο - αν και χωρίς λόγια.


Η γυμνή πίσω όψη του σώματός του, με τα τατουάζ, κάποιο από τα οποία γράφει «Ο Ελβις μού προσφέρει τη γαλήνη» ήταν κάτι περισσότερο από εύγλωττη.  

Ο κύριος Χάρισμα

Πολύ πιο συχνά από όσο ο ίδιος θα ήθελε ώστε να διατηρήσει άθικτο τον τίτλο του «ποιητή», που σχεδόν από τα παιδικά του χρόνια αποδίδει στον εαυτό του, ο Ρόμπι Γουίλιαμς έχει κατηγορηθεί ότι ενίοτε δανείζεται στίχους από άλλους δημιουργούς - αμελώντας να ζητήσει τη σχετική άδεια. Οι ομοιότητες κάποιων τραγουδιών του, ακόμη και με πασίγνωστα χιτ συγκροτημάτων όπως οι Guns 'n Roses («Νight Train»), θεωρήθηκαν κάποτε τόσο κραυγαλέες ώστε ο Ρόμπι κατηγορήθηκε ευθέως για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και κλήθηκε να συμμορφωθεί σε καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου εις βάρος του και υπέρ ενός Αμερικανού τραγουδοποιού ονόματι Λούντον Γουέινραϊτ, για το τραγούδι «I’ve Been Expecting You». 



Ωστόσο, αν εξαιρεθούν αυτές οι γκρίζες ζώνες, το ταλέντο του Ρόμπι, όχι μόνο ως χαρισματικού ερμηνευτή αλλά και ως δημιουργού σπουδαίων τραγουδιών, ουδέποτε αμφισβητήθηκε. 





Αντιθέτως, οι επικριτές του θα πρέπει να λογοδοτήσουν απέναντι σε κάποιους πολύ βαρείς τίτλους που έχει στην τροπαιοθήκη του. Μεταξύ άλλων, θεωρείται ο πιο εμπορικά επιτυχημένος Βρετανός σόλο καλλιτέχνης στην ιστορία: με πωλήσεις της τάξης των 80.000.000 άλμπουμ σε όλο τον κόσμο συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων όλων των εποχών, ενώ το 2006 κατέκτησε μια θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες, καθώς μέσα σε μία και μόνη μέρα πουλήθηκαν 1.600.000 εισιτήρια για τις συναυλίες της παγκόσμιας περιοδείας του. 

Επίσης, έχει κερδίσει 17 φορές στα μουσικά βραβεία BRIT και θεωρείται ο πιο επιτυχημένος τραγουδιστής της δεκαετίας του ’90. Γενικώς, ο Ρόμπι Γουίλιαμς ανήκει σε μια φανταστική λέσχη στην οποία δικαίωμα εισόδου έχουν πολύ λίγοι και πολύ εκλεκτοί performers, άνθρωποι με το σπάνιο και ανεξήγητο προσόν να μαγεύουν το κοινό με τις εμφανίσεις τους, όντα που εκλύουν μια πανίσχυρη ενέργεια από σκηνής, που κάνουν τη συναυλία μια ηλεκτρική, ακραία ερωτική εμπειρία. Βέβαια, όπως έχει πει ο ίδιος ο Ρόμπι αναπαράγοντας μια ατάκα του μεγαλοφυούς κωμικού Γκράουτσο Μαρξ, «δεν θα ήθελα να είμαι μέλος σε καμία λέσχη που θα είχε ως μέλη της υποκείμενα σαν κι εμένα». Πιθανώς, διότι κανείς, ούτε καν το ίνδαλμά του, ο Φρανκ Σινάτρα, δεν είναι σαν τον Ρόμπι Γουίλιαμς.

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ