Λίγες θερμίδες: Smoothie ανανά με γιαούρτι και γάλα!

30 Ιουνίου 2015

Υλικά

  • 600γρ. ψίχα από ανανά φρέσκο
  • 1 γιαούρτι στραγγιστό 2% λιπαρά (ή 2 μπάλες παγωτό βανίλια)
  • 1 φλιτζάνι γάλα ημιαποβουτυρωμένο
  • λίγο παγωμένο νερό
  • παγάκια για το σερβίρισμα
 

Διαδικασία

 

Βήμα 1

Καθαρίζετε τον ανανά και τον κόβετε σε τρίγωνα κομμάτια. Αν θέλετε κρατάτε μερικά λεπτά και καλοκομμένα κομμάτια ανανά για τη διακόσμηση και ρίχνετε τα υπόλοιπα στο μπλέντερ.

 

Βήμα 2

Προσθέτετε στο μπλέντερ το γιαούρτι ή το παγωτό βανίλια, το γάλα και λίγο νερό και χτυπάτε να πολτοποιηθούν τα υλικά. Αν είναι πολύ πηχτό το μίγμα, προσθέτετε επιπλέον παγωμένο νερό ή γάλα και συνεχίζετε το χτύπημα μέχρι να πάρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Βήμα 3

Βάζετε από 2 παγάκια σε κάθε ποτήρι και μοιράζετε μέσα το smoothie. Διακοσμείτε τα ποτήρια σας με κομματάκια ή και φύλλα ανανά, ποσθέτετε κι από ένα καλαμάκι και σερβίρετε αμέσως.

 

 

http://www.olivemagazine.gr/

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ