Λίγες θερμίδες: Ομελέτα με ασπράδια και μυρωδικά

8 Ιουλίου 2015

Συστατικά

  • 1 κ. γλυκού ελαιόλαδο
  • 4 ασπράδια από μεγάλα αυγά
  • μια πρέζα αλάτι
  • ψιλοκομμένα μυρωδικά (μαϊντανός, άνιθος, κρεμμυδάκια, σχοινόπρασο)
  • λίγο μαγειρεμένο σπανάκι
  • λίγο τριμμένο τυρί (παρμεζάνα, ρικότα ή γραβιέρα)

Τρόπος μαγειρέματος

  • 1

    Ζέστανε το λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι σε πολύ σιγανή φωτιά.

  • 2

    Χτύπα τα ασπράδια με το αλάτι για αρκετή ώρα ώστε να γίνει αφράτη όταν ψηθεί.

  • 3

    Βάλε το χέρι σου πάνω από το τηγάνι και εάν νιώσεις θερμότητα τότε το τηγάνι σου είναι έτοιμο.

  • 4

    Με γρήγορες κινήσεις ρίξε τα ασπράδια και κούνα το τηγάνι σου μπρος πίσω πάνω στη φωτιά ανακατεύοντας με μια σπάτουλα για λιγότερο από ένα λεπτό.

  • 5

    Συνέχισε το ψήσιμο αφού βεβαιωθείς ότι τα ασπράδια έχουν απλωθεί σε όλο το τηγάνι.

  • 6

    Ρίξε πάνω από την ομελέτα τα μυρωδικά σου, το σπανάκι και το τυρί.

  • 7

    Με τη σπάτουλα ξεκόλλησε ελαφρά τη μία πλευρά της ομελέτας από το τηγάνι.

  • 8

    Βάλε τη σπάτουλα κάτω από τη μισή ομελέτα και προσεκτικά δίπλωσέ την ώστε να σχηματίσεις ένα μισοφέγγαρο.

  • 9

    Πίεσε ελαφρά την ομελέτα για να κλείσει.

  • 10

    Προσεκτικά πάρε το τηγάνι από τη φωτιά και με απαλές κινήσεις γείρε το τηγάνι σε ένα πιάτο ώστε να “γλιστρήσει” η ομελέτα.

  • 11

    Πασπάλισε με λίγα ακόμη μυρωδικά εάν θέλεις.

 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ