Καλοκαιρινές διατροφικές συνήθειες και κυτταρίτιδα

17 Ιουλίου 2015

Οι συνήθειες του καλοκαιριού περιλαμβάνουν αρκετό αλκοόλ, φαγητό εκτός σπιτιού με πολύ αλάτι, αρκετά παγωτά και άλλα παχυντικά. Πέρα από τα κιλά που ανακαλύπτετε ως δια μαγείας ότι το καλοκαίρι πήρατε, δημιουργούνται σημαντικές προϋποθέσεις για εμφάνιση κυτταρίτιδας. Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι  η κακή διατροφή του καλοκαιριού  δυσκολεύει την καλή λειτουργία του λεμφικού συστήματος και τη φυσική σας αποτοξίνωση, ενώ η αύξηση του βάρους γεμίζει τα λιποκύτταρα με λίπος και τα διογκώνει. Όλα αυτά αποτελούν αιτίες και προδρόμους κυτταρίτιδας. Το καλοκαίρι όμως έχετε κάτι που σας σώζει. Και αυτό λέγεται κίνηση και γυμναστική. Τα μπάνια, οι δραστηριότητες στην παραλία, το περπάτημα (συμπεριλαμβανομένου και του «κυνηγάω το παιδί μου στην παραλία») και γενικότερα η καλοκαιρινή άσκηση, βοηθάνε τα λιποκύτταρα των γλουτών να αιματώνονται καλά, παρά τις αντίξοες διατροφικές συνθήκες. Επιστρέφοντας όμως από τις διακοπές και μπαίνοντας στην εργασιακή πραγματικότητα της καθημερινότητας, μειώνουμε δραματικά τη φυσική μας δραστηριότητα και τότε χάνουμε και το τελευταίο προπύργιο μας κατά της κυτταρίτιδας.

Αν δεν θέλετε λοιπόν να μην κάνει την εμφάνισή της ή να επιδεινωθεί η κυτταρίτιδά σας, θα πρέπει να συνδυάσετε καλή διατροφή και διατήρηση φυσικής δραστηριότητας και μετά τις διακοπές.  Προς την κατεύθυνση αυτή :

  1. Περιορίστε το αλάτι. Μειώστε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό και το μαγείρεμα. Αλμυρά τυριά, αλλαντικά, αλατισμένοι ξηροί καρποί, καπνιστά και κονσερβοποιημένα τρόφιμα, έτοιμες σως, φαγητό εκτός σπιτιού, περιέχουν επίσης αρκετό αλάτι.  Το αλάτι δυσχεραίνει την καλή αιμάτωση των λιποκυττάρων και το σύστημα φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού μας.
  2. Αποφύγετε τα κορεσμένα λιπαρά. Κόκκινο κρέας, κίτρινα τυριά, πλήρη γαλακτοκομικά, γλυκά, σοκολάτα αποτελούν τα κυριότερα τρόφιμα που τα περιέχουν και πρέπει να περιορίσετε.
  3. Μειώστε τη ζάχαρη.
  4. Τρώτε τουλάχιστον 2 – 3 φρούτα ημερησίως, αν είναι δυνατό και με τη φλούδα
  5. Έχετε πάντα σαλάτα στο γεύμα σας
  6. Τρώτε μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς ημερησίως
  7. Επιλέγετε προϊόντα ολικής αλέσεως
  8. Βάλτε περισσότερο ψάρι στη διατροφή σας ακόμη και κατεψυγμένο.
  9. Πίνετε αρκετό νερό και χυμούς από φρούτα και λαχανικά.
  10. Χάστε βάρος αν είστε υπέρβαροι.
  11. Γυμναστείτε

Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ