Cream Crackers: Η πιο υγιεινή επιλογή σνακ για το σπίτι ή το γραφείο

30 Ιουλίου 2015

Τέσσερις το απόγευμα στο γραφείο και το στομάχι μας αρχίζει να παραπονιέται. Τί πιο εύκολο από το να παραγγείλουμε ένα sandwich, αλλά δεν είναι καλύτερα να γνωρίζουμε την καθημερινή μας κατανάλωση θερμίδων; Διατροφολόγοι αναφέρουν πως ένα σνακ πρέπει να είναι ένα καλά δομημένο μίνι – γεύμα. Επαρκής πρωτεϊνη, αρκετές φυτικές ίνες και θα πρέπει να παρέχει γύρω στις 200 θερμίδες ή λιγότερο.

Τα κρημ κράκερς αποτελούν μια εξαίρετη επιλογή για ένα γρήγορο σνακ. Με μόνο 44 θερμίδες ανά τεμάχιο θα προσλάβουμε 1,2 γρ. πρωτεΐνης, 6,7 γρ. υδατανθράκων - εκ των οποίων, πολύ σημαντικό, μόνο 0,5 γρ. σακχάρων - μόνο 1,3 γρ. λίπους και 0,4 γρ. φυτικών ινών, απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την καθημερινή μας διατροφή.

Είναι ένα ανάλαφρο και γευστικό σνακ για το σπίτι ή το γραφείο για να γεφυρώσουμε το κενό μεταξύ των κύριων γευμάτων της ημέρας.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μία από τις βασικότερες δυσκολίες στους ρυθμούς της καθημερινότητας είναι η εύκολη πρόσβαση σε ένα σνακ που είναι υγιεινό αλλά παράλληλα και χορταστικό. Ο συνδυασμός αμύλου και πρωτεϊνης (αν και παρεξηγημένος) είναι ο ιδανικός συνδυασμός για ένα πλήρες γεύμα, αρκεί να μην υπερβαίνουμε την λογική κατανάλωση.

Τα κρημ κράκερς μπορούμε άνετα να τα συνδυάσουμε με ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνη όπως πχ. ένα βραστό αυγό, 1 μικρό κομμάτι κίτρινο τυρί που θα μας προσφέρει και το απαραίτητο ασβέστιο, μια μικρή ποσότητα λευκού άπαχου τυριού χαμηλών λιπαρών (κατίκι, ανθότυρο, κότατζ). Αν προσθέσουμε και λίγο αγγούρι ή ντομάτα, μια ακόμη πηγή φυτικών ινών δημιουργούμε ένα πλήρες γεύμα χαμηλούγλυκαιμικού δείκτη.

Αλλά μπορούμε να τα συνδυάσουμε ακόμα και με ένα ποτήρι άπαχο γάλα ή γιαούρτι ή με κάτι γλυκό, όπως πχ. με μέλι ή με μαρμελάδα. Αλλά ακόμα και σκέτα, με τη δυνατότητα της εύκολης μεταφοράς που μας δίνουν, αποτελούν ένα εξαιρετικό και υγιεινό σνακ.

Τέλος, για όσους αθλούνται, θα πρότεινα να τα δοκιμάσετε πριν την προπόνησή σας. Πριν την προπόνηση χρειαζόμαστε ένα σνάκ που μας δίνει ενέργεια (άρα να έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το άμυλο) αλλά παράλληλα να είναι σε αφυδατωμένη μορφή για να είναι εύπεπτο για να μας επιτρέψει να γυμναστούμε απερίσκεπτα.

Γράφει ο Χριστοφής Γρηγόρης, Σύμβουλος διατροφής

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace