5 τρόποι να ξαναγίνετε ζευγάρι

17 Αυγούστου 2015

Είσαι τόσο κουρασμένη.  Τα παιδιά είναι συνέχεια η έννοια σου. Δεν είστε και οι δύο ευχαριστημένοι με το βάρος σας. Έχετε τρελό άγχος με την δουλειά και το οικονομικό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οι άνθρωποι σε μακροχρόνιες σχέσεις βρεθούν να αγκαλιάζουν το μαξιλάρι ή να παίζουν με το τηλεχειριστήριο και όχι με το σώμα του συντρόφου τους, μετά από όταν ο ήλιος δύει. Αλλά μια υγιής ερωτική ζωή είναι ένα βασικό κλειδί για μια οικεία σχέση, και το να παραμεληθεί αυτό το κλειδί μπορεί να ωθήσει τους δύο από σας ακόμη πιο μακριά. Ας δούμε 5 πολύ κοινά προβλήματα και τις λύσεις τους.

Πρόβλημα #1: Δεν αντέχω τα ίδια και τα ίδια

Η Λύση: Καταλάβετε ότι είναι φυσιολογικό

"Όταν είσαι σε μια μακροχρόνια σχέση, θα μπει σε μια ρουτίνα," λέει ο καθηγητής Μαιευτικής και Γυναικολογίας Renee Horowitz, ιδρυτής του Κέντρου Σεξουαλικής Ευεξίας στο Μίτσιγκαν. "Υπάρχουν βιολογικές αποδείξεις ότι μια νέα εμπειρία προκαλεί τηναπελευθέρωση της ντοπαμίνης στον εγκέφαλο." Η ντοπαμίνη είναι ένας χημικός αγγελιοφόρος που επηρεάζει το κέντρο ευχαρίστησης στον εγκέφαλό σας. "Γι 'αυτό είναι τόσο πολύ πιο εύκολο», λέει ο Horowitz, , "να είστε ενθουσιασμένοι και ενεργοί σε μια νέα σχέση. - Τα πάντα είναι νέα, και το μυαλό σας αντιδρά αναλόγως".

Προφανώς, δεν μπορείτε να αλλάξετε τους συντρόφους σας κάθε φορά που οενθουσιασμός εξασθενεί. Αλλά μπορείτε να αλλάξετε κάποια από τα άλλα στοιχεία . "Δοκιμάστε ένα διαφορετικό μέρος, διαφορετική ώρα, μια διαφορετική θέση," λέει ο Horowitz. Έχετε μια πρωινή έκπληξη, πριν την δουλειά. Δοκιμάστε τον έρωτα στο ντους ή σε διαφορετικό δωμάτιο του σπιτιού.

Πρόβλημα # 2: πάρα πολλές υποχρεώσεις, είμαστε πολύ κουρασμένοι

Η Λύση: Κάντε ένα ρομαντικό διάλειμμα

Όλα τα ζευγάρια είναι κουρασμένα στο τέλος μιας απαιτητικής μέρας. Και είναι δύσκολο να έχουν ενέργεια για ρομαντική σχέση από τη στιγμή που θα πάρει ο καθένας την θέση του στο κρεβάτι μετά από τις  δουλειές του. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει. "Θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα ό, τι είναι σημαντικό," λέει η  εκπαιδευτικός των ερωτικών σχέσεων Sadie Allison, της οποίας τα best-seller βιβλία περιλαμβάνουν πετυχημένους τίτλους. "Κουρασμένος κάποιος θα μπορούσε να είναι, είναι ΟΚ. Αλλά ας κάνει έρωτα κουρασμένος! Ο έρωτας είναι τόσο σημαντικός για τη συνολική υγεία της σχέσης σας όσο δεν φαντάζεστε." Αντί να περιμένει κάποιος μέχρι να έρθει η ώρα να σβήσουν τα φώτα, ας γίνει ένα διάλειμμα για μια ρομαντική συνάντηση προτού αρχίσετε τις δουλειές της βραδιάς, λέει η Allison,. «Κάντε χώρο και χρόνο όπου μπορείτε να ξεφύγετε, και γίνετε δημιουργικοί." Φυσικά να ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να συμβεί αυθόρμητα. "Θα πρέπει να βρούμε το χρόνο και να κάνουμε ένα κανονικό ραντεβού ."

Πρόβλημα # 3: «Ποιος είσαι;»

Η Λύση: Ανακαλύψτε ξανά ο ένας τον άλλον - χωρίς πίεση

Αν δεν έχετε κάνει έρωτα εδώ και αρκετό καιρό, το να προσπαθήσετε να βρεθείτε πάλι θα σας κάνει να αισθανθεί πολύ τεχνητή και καταναγκαστική την διαδικασία. Βοηθά να επανασυνδεθείτε με μη ερωτικό τρόπο πρώτα, λέει η ψυχοθεραπευτής Christine Steinorth. «Αν δεν είχατε κανενός είδους ποιοτικό χρόνο μαζί, αποκλείεται να νιώσετε ξαφνικά πάθος», λέει. Η Steinorth επιμένει ότι είναι σημαντικό να μην συγχέουμε τα κλισέ των ταινιών, όπου όλα γίνονται αυθόρμητα, με την ζωή μας. " Χρονοδιάγραμμα κάθε εβδομάδα για το πότε θα έχετε μια κοινή εμπειρία:... Ποδηλασία, μπόουλινγκ, κάτι απλό, αλλά να το κάνετε, μην το αμελήσετε. Προγραμματίστε ένα ταξίδι κοντινό για κάθε Κυριακή, η επαφή με την φύση θα σας ανανεώσει, κάντε κάτι, οτιδήποτε, αλλά όχι τίποτε!>»

Πρόβλημα # 4: δεν σας αρέσει το σώμα σας

Η Λύση: επικεντρωθείτε σε αυτό που σας αρέσει

Πολλοί από εμάς έχουμε πράγματα που θα θέλαμε να αλλάξουμε στο σώμα μας. Ίσως ποτέ δεν χάσατε τα κιλά της εγκυμοσύνης, ή δεν είστε ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι έχετε σταμάτησε να πηγαίνει στο γυμναστήριο. "Σε τελική ανάλυση, η χαμηλή αυτο-εικόνα έρχεται από το γεγονός ότι δεν αγαπάτε τον εαυτό σας," λέει η Allison. "Και αν δεν αγαπάτε τον εαυτό σας, εσείς δεν πρόκειται να μοιραστείτε τον εαυτό σας με κάποιον άλλο. Θέλετε σύντομη θεραπεία για την χαμηλή αυτοεκτίμηση; Να επικεντρωθείτε στο σώμα του συντρόφου σας, αντί στο δικό σας. Εσείς αγαπάτε το ν άλλον με τα ελαττώματα του συνήθως. Και επιτέλους, λίγο χιούμορ! Παίξτε με τις ανασφάλειές σας, μην ταμπουρώνεστε στο πόσο δεν μοιάζετε με μοντέλο!»

Πρόβλημα # 5: Η Πράξη πονάει

Η Λύση: Μην υποφέρετε σιωπηλά

Μερικές φορές δεν είναι ότι δεν αισθάνεστε τη διάθεση, είναι ότι το σώμα σας δεν συνεργάζεται γιατί η πράξη είναι επώδυνη. Αυτό μπορεί να είναι ένα μεγάλο ζήτημα για τις γυναίκες που πλησιάζουν την εμμηνόπαυση, και ίσως να είναι πάρα πολύ δύσκολη η θέση τους γιατί δεν το λένε στον σύντροφό τους. «Καθώς μεγαλώνουμε," λέει ο Horowitz,, «μειώνονται τα επίπεδα των οιστρογόνων, και αυτό επηρεάζει πολλά όργανα, συμπεριλαμβανομένου και του κόλπου. Όταν οι ιστοί ατροφούν και λεπταίνουν η επαφή γίνεται πιο επώδυνη." Αυτό το πρόβλημα είναι ιατρικό και ονομάζεται δυσπαρεύνοια, θέλει αντιμετώπιση. Ευτυχώς, υπάρχουν θεραπείες για την κατάσταση αυτή. Για πολλές ασθενείς, ο Horowitz προτείνει το κολπικό οιστρογόνο. Κολπικά λιπαντικά είναι επίσης διαθέσιμα και πολύ αποτελεσματικά. Αλλά, ρωτήστε τον γιατρό σας εάν ο πόνος συνεχίζεται. Με αυτόν τον τρόπο ο γιατρός σας μπορεί να αποκλείσει άλλες, ενδεχομένως πιο σοβαρές καταστάσεις που θα μπορούσαν να την προκαλούν.

πηγη:http://www.oroskopos.tv/

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ