Ξυπνάς με νεύρα; 7 εύκολοι τρόποι να έχεις καλή διάθεση

3 Σεπτεμβρίου 2015

Είναι εκείνες οι μέρες που μόλις σηκώνεσαι το πρωί από το κρεβάτι σέρνεσαι σαν να μην έχεις σηκωθεί ποτέ. Κάνεις τα πάντα αλλά είναι αδύνατον να ξυπνήσεις και να βάλεις τον οργανισμό σου να δουλέψει και καμία δουλειά δεν σου γίνεται γιατί δεν μπορείς να δώσεις την απαραίτητη προσοχή.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το αίσθημα της ενέργειας αποτελεί το κλειδί για την ευτυχία. Σύμφωνα με μελέτες όταν κάποιος νιώθει ζωντάνια, τότε αισθάνεται πολύ καλύτερα για τον εαυτό του.

Από την άλλη πλευρά όταν κάποιος νιώθει εξαντλημένος ακόμα και δραστηριότητες που υπό άλλες συνθήκες θα τον έκαναν χαρούμενο, -όπως η προετοιμασία για ένα πάρτι, ο σχεδιασμός ενός ταξιδιού- να τον κάνει να αισθάνεται κατηφή με «μαύρες σκέψεις».

Έτσι λοιπόν η γνωστή συγγραφέας βιβλίων αυτοβοήθειας Gretchen Rubin, υποστηρίζει ότι αν κάποιος αισθάνεται τα ενεργειακά του αποθέματα σε χαμηλά επίπεδα τότε πρέπει να ακολουθήσει μία από τις παρακάτω τεχνικές. Βέβαια σημειώνει ότι πριν κάνει κάτι από τα παρακάτω πίνει έναν δυνατό καφέ και αν δεν πιάσει τότε ξεκινάει

1. Άσκηση - ακόμα και για λίγο. Δέκα λεπτά περπάτημα αυξάνουν την ενέργεια και ενισχύουν τη διάθεση. Οι περισσότεροι λένε ότι είναι πολύ κουρασμένοι για να ασκηθούν, αλλά στην πραγματικότητα αν κάποιος κάνει γυμναστική σε υψηλό επίπεδο έντασης, η άσκηση βοηθάει στην αύξηση της ενέργειας και δεν την μειώνει.

2. Ακούστε έντονη μουσική. Αυτός είναι ένας από τους πιο γρήγορος και ευκολότερους τρόπους για να ανεβείτε ψυχολογικά και ενεργειακά.

3. Κοιμηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε. Αν κάθε πρωί το ξυπνητήρι είναι ο εφιάλτης σας και δεν έχετε κοιμηθεί αρκετά, αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μπαταρίες να μην είναι γεμάτες και να μην μπορείτε να λειτουργήσετε. Οι ενήλικες χρειάζονται κάθε βράδυ τουλάχιστον επτά ώρες.

4. Να είστε δραστήριοι. Έρευνες αποδεικνύουν ότι όταν είναι άνθρωποι είναι δραστήριοι, ο μεταβολισμός τους επιταχύνεται. Ο τρόπος που οι άνθρωποι ενεργούν επηρεάζει τα αισθήματά τους, έτσι όσο περισσότερο δραστήριοι είναι τόσο αυξάνεται η ενέργειά τους. Σταματήστε να μιλάτε στο τηλέφωνο καθιστοί, αλλά περπατήστε γρήγορα θα δείτε ότι σύντομα θα νιώσετε καλύτερα.

5. Μιλήστε με τους φίλους σας. 
Η επαφή αυτή θα σας δώσει ενέργεια. Αν λοιπόν αισθάνεστε τη διάθεσή σας στα? πατώματα τότε πάρτε έναν φίλο σας και τρέξτε ή περπατήστε μαζί κουβεντιάζοντας.

6. Οργανωθείτε. Όταν οι άνθρωποι κάνουν δουλειές στο σπίτι συνήθως δυσανασχετούν, η γκρίνια αδειάζει τις δεξαμενές ενέργειας. Έτσι καλύτερα είναι να οργανώσετε τις δουλειές ώστε να τις κάνετε πιο ευχάριστα. Γράψτε τις δουλειές του σπιτιού σε μία λίστα και κάντε μία κάθε μέρα, θα δείτε ότι όλα θα είναι καλύτερα.

7. Ξεπεράστε το ξέσπασμα στο φαγητό. Είναι δελεαστικό και ιδιαίτερα ανεβαστικό όταν κάποιος αισθάνεται στα κάτω του να καταφεύγει στο βάζο με το παγωτό ή τα γλυκά που έχει στο ψυγείο, αλλά στο τέλος, όλες αυτές οι επιπλέον θερμίδες θα τον ρίξουν πιο χαμηλά. Είναι καλύτερα όταν είστε στα κάτω σας και νιώθετε έτοιμοι να ρημάξετε το ψυγείο να ασχοληθείτε με την περιποίηση του σώματός σας.

ΑΠΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ