Κινδυνεύει με διαθεσιμότητα οδηγός της ΟΣΥ επειδή πήγε να βοηθήσει πρόσφυγες

28 Σεπτεμβρίου 2015

Οδηγός της ΟΣΥ που προσπάθησε να μεταφέρει πρόσφυγες στο κλειστό γήπεδο του Τάε Κβον Ντο, αντιμετωπίζει ακόμα και πειθαρχικές διώξεις από τη διοίκηση του οργανισμού, επειδή δεν... συμμορφώθηκε στις εντολές των ανωτέρων του.

Η συνδικαλιστική εκπροσώπηση με ακροδεξιές παρατάξεις, αλλά και οι αποσπάσεις υπαλλήλων της ΟΣΥ σε γραφεία βουλευτών ή και στο ίδιο το κόμμα της Χρυσής Αυγής, εξηγεί την αντίδραση των προϊσταμένων του εν λόγω οδηγού. «Αν δεν αλλάξουν οι διοικήσεις θα συνεχίσουν αυτά τα φαινόμενα» δηλώνει στο koutipandoras.gr ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα, ο οδηγός Αποστόλης Κασιμέρης τα ξημερώματα της Κυριακής, βλέποντας πως στην πλατεία Βικτωρίας υπήρχαν περί τους 50 πρόσφυγες -ανάμεσά τους γυναίκες με παιδιά- εν μέσω κατακλυσμού, πήρε την πρωτοβουλία να έρθει σε επικοινωνία με το γραφείο Κίνησης στο αμαξοστάσιο Ελληνικού, προκειμένου να τους μεταφέρει στο κλειστό γήπεδο του Παλαιού Φαλήρου.

«Στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον υποδιευθυντή Κίνησης Γ. Λουλακάκη, εκείνος μου έδωσε το πράσινο φως για να ναυλώσω λεωφορείο για να τους μεταφέρω» λέει στο koutipandoras.gr ο κ. Κασιμέρης και προσθέτει πως «μόλις έφτασα στο αμαξοστάσιο, άλλαξαν εντελώς τα πράγματα».

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του οδηγού, ο προϊστάμενος του αμαξοστασίου του μετέφερε πως είχε εντολή από το διευθυντή, Δημήτρη Τσακοβιάκο, να μη βγει λεωφορείο. «Κάλεσα στο τηλέφωνο το διευθυντή, ο οποίος μου είπε ότι τα λεωφορεία δεν είναι για να μεταφέρουν λαθρομετανάστες» αφηγείται.

Ο κ. Κασιμέρης αψηφώντας τις οδηγίες του διευθυντή, προσπάθησε να βγάλει εκτός αμαξοστασίου ένα λεωφορείο, όμως οι φύλακες δεν του άνοιγαν τις εξωτερικές μπάρες. «Ευτυχώς βγήκε ένα υπηρεσιακό λεωφορείο, με αποτέλεσμα να το ακολουθήσω και να βγω από το αμαξοστάσιο» συμπληρώνει.

«Φτάνω στην πλατεία Βικτωρίας και επιβιβάζω τους πρόσφυγες στο λεωφορείο. Εκείνη την ώρα ήρθαν τρία περιπολικά με ανοιχτές τις σειρήνες. Ένας αστυνομικός μου ζήτησε να κατέβω, ρωτώντας με αν έχω γραπτή άδεια για να βγάλω το λεωφορείο. Όταν του απάντησα πως αυτό γίνεται σε συνέχεια της μεταφοράς των προσφύγων στο κλειστό του Τάε Κβον Ντο, ένας συνάδελφός του μπήκε στο λεωφορείο ζητώντας να βγουν οι πρόσφυγες από το λεωφορείο» αναφέρει.

Εκείνη την ώρα στο σημείο έφτασε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ρωτώντας τους αστυνομικούς ποιος έδωσε εντολή να κατεβάσουν τους πρόσφυγες από το λεωφορείο. «Εκείνοι του απάντησαν πως είχαν εντολή από το Αρχηγείο να με συλλάβουν επειδή... έκλεψα το λεωφορείο, ενώ ανέφεραν ότι ότι ο υπεύθυνος στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού είχε πάει στο τμήμα για να υποβάλλει μήνυση» λέει ο κ. Κασιμέρης.

Ο οδηγός γλίτωσε τη σύλληψη λόγω της παρέμβασης του υπουργού, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως από το αμαξοστάσιο έστειλαν οδηγό για να πάρει πίσω το λεωφορείο που είχε ναυλώσει ο κ. Κασιμέρης με σκοπό να μεταφέρει τους πρόσφυγες. Εν τέλει, μετά από πρωτοβουλία του κ. Σπίρτζη άνοιξε ο σταθμός του ηλεκτρικού στη Βικτώρια για να περάσουν εκεί τη νύχτα οι πρόσφυγες.

Κατά του οδηγού – συνδικαλιστή της ΟΣΥ, Αποστόλη Κασιμέρη, έχουν κινηθεί πειθαρχικές διαδικασίες, με το ενδεχόμενο της διαθεσιμότητας να μην αποκλείεται σε περίπτωση ανάλογης απόφασης από το πειθαρχικό συμβούλιο.

Οι ακροδεξιοί θύλακες της ΟΣΥ

Ακροδεξιές αντιλήψεις έχουν εδραιωθεί στις τάξεις της ΟΣΥ, έχοντας μάλιστα και συνδικαλιστική εκπροσώπηση, ενώ σύμφωνα με όσα λέει ο κ. Κασιμέρης υπάρχουν αποσπασμένοι υπάλληλοι της ΟΣΥ στα γραφεία βουλευτών ή και στο ίδιο το κόμμα της Χρυσής Αυγής.

«Δυστυχώς, έχει καλλιεργηθεί ένα κλίμα που ευνοεί την ακροδεξιά μέσα στην ΕΘΕΛ. Έχουμε αποσπασμένα 8 με 9 άτομα σε γραφεία βουλευτών ή και στο κόμμα της Χρυσής Αυγής για γραμματειακή υποστήριξη. Οπότε, μπορείτε να καταλάβετε  τι κατάσταση επικρατεί» επισημαίνει ο οδηγός της ΟΣΥ.

Η σύνδεση αυτών των γεγονότων, οδηγεί σε συγκεκριμένα συμπεράσματα, εξηγώντας επακριβώς τους λόγους για τους οποίους κάποιοι προτιμούν να αφήσουν στη βροχή τους πρόσφυγες, αφού τα λεωφορεία «δεν είναι για να μεταφέρουν λαθρομετανάστες...».

Αξίζει να προστεθεί πως στις τάξεις της ΟΣΥ υπάρχουν και οι λεγόμενοι «κεφαλοκυνηγοί», οι οποίοι κυνηγούσαν στην κυριολεξία όσους επιβάτες δεν είχαν εισιτήριο, λαμβάνοντας αμοιβή με ποσοστό επί του προστίμου. Μάλιστα, δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από το θάνατο του 18χρονου που πήδηξε από το τρόλεϊ για να γλυτώσει από τον έλεγχο.

«Αν δεν αλλάξουν οι διοικήσεις θα συνεχίσουν αυτά τα φαινόμενα»

Αποφασισμένος να «ξηλώσει» υψηλόβαθμα στελέχη δείχνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, προκειμένου οι διοικήσεις των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών να αποκτήσουν κοινωνικό πρόσημο και ευαισθησία, ενώ αφήνει αιχμές κατά της διοίκησης του ΟΑΣΑ, η οποία προσπαθούσε να επιβάλει την πολιτική της μέσω της τρόικας.

«Δυστυχώς, ενώ τόσο η προηγούμενη όσο και αυτή η κυβέρνηση έχει δώσει άλλες κατευθύνσεις, κάποιοι εμμένουν σε άλλες πολιτικές και λογικές. Στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών υπήρξαν κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης φαινόμενα, όπου η διοίκηση του ΟΑΣΑ προσπαθούσε να επιβάλει τη δική της πολιτική μέσω της τρόικας» λέει στο koutipandoras.gr ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.

Και συμπληρώνει λέγοντας πως στην ΟΣΥ αλλά και στη ΣΤΑΣΥ υπήρχαν μετακινήσεις προσωπικού σε κρίσιμες θέσεις, οι οποίες θα ελεγχθούν για να διαπιστωθεί αν ήταν νόμιμες.

«Υπάρχουν όμως και ανάλγητες συμπεριφορές, όπως στο περιστατικό του Σαββάτου, όπου αντί να επιβραβευθεί ο εργαζόμενος που πήρε την πρωτοβουλία για τη μεταφορά των προσφύγων, καλείται να απολογηθεί, εξαιτίας κάποιων που επανεκκίνησαν τις πειθαρχικές διαδικασίες» κατέληξε.

koutipandoras.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί δε φεύγουμε από σχέσεις που μας κάνουν κακό
Καλησπερα σας ειμαι 25 χρονων και εχω μια...
Σχέση: Όταν ο άνδρας δε θέλει να είστε συνέχεια μαζί
Καλησπερα σας ονομαζομαι εφη και ειμαι 33...