Φρούτα και λαχανικά: Πόσα πρέπει να καταβαλώνουμε ημερησίως;

3 Οκτωβρίου 2015

Η ποσότητα των φρούτων και των λαχανικών που πρέπει να προσλαμβάνεται ημερησίως διαφοροποιείται μεταξύ των φύλων και μεταξύ των διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, λόγω των διαφορετικών αναγκών τους σε θρεπτικά συστατικά.

Το National Cancer Institute ξεκίνησε μια εκστρατεία με τίτλο <5aday> που στην συνέχεια την υιοθέτησαν και Σύλλογοι Διαιτολόγων από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Η προβολή αυτή είχε σκοπό να τονιστεί η ανάγκη για κατανάλωση 5 μερίδων λαχανικών και φρούτων. 

Νέες επιδημιολογικές μελέτες δείχνουν ότι εάν αυξηθούν οι ποσότητες αυτές, οι ωφέλειες για την υγεία είναι σημαντικές. Η ημερήσια κατανάλωση 9 μερίδων φρούτων και λαχανικών είναι δυνατόν να έχει πολύ ευεργετικές επιπτώσεις στην υγεία των ανδρών. Για τις γυναίκες συστήνονται τουλάχιστον 7 μερίδες ημερησίως ενώ για τα παιδιά και τους έφηβους από 5 έως 7.

mednutrition.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ