Tι σχέση έχουν τα σπυράκια με τον αυνανισμό

26 Οκτωβρίου 2015
Αλέξης, 19 ετών ρωτά

Αναγνώστης μας ρωτά: 

ΕΙΜΑΙ 19 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΣΤΥΣΗ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΑΥΝΑΝΙΖΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΡΕΘΙΖΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.  ΤΑ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ  ΝΟΜΙΖΩ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΟΧΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ... 

Στο ερώτημά σας απαντά ο ουρολόγος ανδρολόγος Χαράλαμπος Κωνσταντινίδης. 

Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι για να μην έχετε στύση. Αυτό που σας συμβαίνει είναι φυσιολογικό. Τα "σπυράκια" οφείλονται στην ακμή που είναι συχνή στην εφηβεία και στη νεαρή ενήλικη ζωή. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε δερματολόγο για τα "σπυράκια", τα οποία δεν συνδέονται με τη συχνότητα του αυνανισμού. Οι σεξουαλικές ορμές που έχετε είναι φυσιολογικές.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ