Κανελόνια, η light εκδοχή τους!

13 Νοεμβρίου 2015

Με έξυπνες αντικαταστάσεις, αφαιρέσεις, ακόμα και προσθήκες, μετατρέπουμε παχυντικά τρόφιμα, φαγητά και γλυκά σε light. Έτσι, κάθε φορά που τα απολαμβάνουμε γλιτώνουμε πολλές, πολλές θερμίδες .

 


Τυπική συνταγή 823 θερμίδες.
Διαιτητική εκδοχή 367 θερμίδες.

Γλιτώνουμε 456 θερμίδες.

Υλικά τυπικής συνταγής: 1/2 κιλό κανελόνια, 1/2 κιλό μοσχαρίσιος κιμάς, 2 κουταλιές ντοματοπελτές, 1 μεγάλο κρεμμύδι, 4 κουταλιές γαλέτα ή φρυγανιά, 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο, 2 αβγά, 250 γραμμ. παρμεζάνα, μπαχάρι, πιπέρι, νερό.

Διαιτητική εκδοχή: 
Αντικαθιστούμε τη μισή ποσότητα κιμά με 1 μεγάλο τριμμένο καρότο, 1 φλιτζάνι μανιτάρια κονσέρβας αλεσμένα στο μπλέντερ και 1 ματσάκι ψιλοκομμένο μαϊντανό. Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κιμά γαλοπούλας ή «κιμά» από σόγια και να προσθέσουμε επιπλέον 1/2 κρεμμύδι.

  • Αντί για ντοματοπελτέ, βάζουμε 1 φλιτζάνι χυμό ντομάτας.
  • Δεν χρησιμοποιούμε καθόλου γαλέτα ή φρυγανιά στη γέμιση.
  • Περιορίζουμε το ελαιόλαδο σε 2 κουταλιές.
  • Παραλείπουμε τα αβγά.
  • Αντικαθιστούμε την παρμεζάνα με 1 φλιτζάνι πλήρες γιαούρτι ή με 1 φλιτζάνι γάλα 0% και 1/2 φλιτζάνι τριμμένο τυρί με χαμηλά λιπαρά.
  • Χτυπάμε στο μπλέντερ το χυμό ντομάτας, το ελαιόλαδο και το γιαούρτι (ή το γάλα και το τριμμένο τυρί) και με το μίγμα περιχύνουμε τα γεμισμένα κανελόνια πριν τα ψήσουμε. Προσθέτουμε από πάνω 1 μεγάλη ντομάτα κομμένη σε ροδέλες.

madata.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ