Παστίτσιο, η light εκδοχή

13 Νοεμβρίου 2015

Με έξυπνες αντικαταστάσεις, αφαιρέσεις, ακόμα και προσθήκες, μετατρέπουμε παχυντικά τρόφιμα, φαγητά και γλυκά σε light. Έτσι, κάθε φορά που τα απολαμβάνουμε γλιτώνουμε πολλές, πολλές θερμίδες. Χωρίς να στερηθούμε αγαπημένες γεύσεις, χωρίς εκπτώσεις στο γευστικό αποτέλεσμα, χωρίς να περιορίσουμε το μέγεθος των μερίδων μας.


Ανά μερίδα:
Τυπική συνταγή 650 θερμίδες.
Διαιτητική εκδοχή 316 θερμίδες.
Γλιτώνουμε 334 θερμίδες.

Υλικά τυπικής συνταγής: 1/2 κιλό μακαρόνια χοντρά, 1 κιλό μοσχαρίσιος κιμάς, 1 φλιτζ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη, 2 φλιτζ. χυμός ντομάτας, αλάτι, πιπέρι, λίγη ζάχαρη, κανέλα, γαρίφαλο, 1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο. Για την μπεσαμέλ: 8 φλιτζ. γάλα, 150 γραμμ. βούτυρο, 20 κουταλιές αλεύρι, αλάτι, άσπρο πιπέρι, μοσχοκάρυδο. Επιπλέον: 1/2 φλιτζ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη, λίγη τριμμένη φρυγανιά.

Διαιτητική εκδοχή:

  • Αντικαθιστούμε το μοσχαρίσιο κιμά με κιμά γαλοπούλας ή «κιμά» σόγιας.
  • Αντί για κεφαλογραβιέρα, χρησιμοποιούμε άλλο κίτρινο τυρί με 16-20% λιπαρά.
  • Παραλείπουμε εντελώς τη ζάχαρη.
  • Χρησιμοποιούμε γάλα με 1,5% λιπαρά.
  • Αντικαθιστούμε το βούτυρο με μαργαρίνη χαμηλών λιπαρών.
  • Δεν χρησιμοποιούμε τα «επιπλέον».
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ