Παραστάσεις που συνεχίζονται, μην τις χάσεις!

Δύο από τις ωραιότερες παραστάσεις της χρονιάς συνεχίζουν να παίζουνται και είναι μία καλή ευκαιρία να τις παρακολουθήσετε, καθώς πρόκειται για έργα υπέροχα που δεν πρέπει να χάσετε!

Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα

Αμέσως μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου στις ΗΠΑ, ο στρατηγός Έζρα Μάννον επιστρέφει στο σπίτι του, στη Νέα Αγγλία. Όμως στην οικία των Μάννον, με το σκοτεινό παρελθόν και την νοσηρή σχέση με τη ζωή, υπάρχουν πολλές ανοιχτές πληγές. Η παθολογική αγάπη της γυναίκας του Έζρα, Κριστίν Μάννον, για τον γιο της Όριν, η προβληματική της συμβίωση με την κόρη της Λαβίνια, και η παρεμβολή ενός τρίτου προσώπου στη ζωή τους διευρύνουν τον κύκλο μίσους, εκδίκησης και καταστροφικού έρωτα, που ήδη εμποτίζει το παρελθόν της οικογένειας και θα ολοκληρωθεί μόνο με την τιμωρία όσων εμπλέκονται σε αυτόν.

Τελευταία παράσταση: 19/05/2013

Τηλέφωνο ταμείου:: 210 5288170 – 171

ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

Για την παράσταση αυτή μας είχε μιλήσει ο κριτικός κινηματογράφου του Αθηνοράματος, Χρήστος Μήτσης, ο οποίος την παρακολούθησε και την σύστησε ανεπιφύλακτα και στους αναγνώστες του boro.gr!

«Θεωρώ ότι είναι μία από τις παραστάσεις της χρονιάς και δικαίως, καθώς είναι μια πραγματικά εντυπωσιακή δουλειά, καταρχάς ως προς τον τρόπο που παρουσιάζεται αυτό το κλασικό έργο. Αποτελεί μεταγραφή της Ορέστειας του Αισχύλου στον Αμερικανικό Νότο και είναι γραμμένο στα τέλη της δεκαετίας του ’20, αρχές δεκαετίας του ’30 από τον Αμερικανό Γιουτζήν Ο Νηλ. Μεταφέρει την ιστορία αμέσως μετά το τέλος του αμερικανικού εμφυλίου σε μια οικογένεια που περνάει μέσα από τα ίδια πάθη, τα ίδια προβλήματα, τα ίδια εγκλήματα και τις ίδιες ενοχές. Η Ηλέκτρα είναι η πρωταγωνίστρια σε αυτή την ιστορία, η οποία δείχνει πως το κακό, η μοίρα μπορεί να καθορίσει τη ζωή αυτών των αριστοκρατών».

«Είναι πολύ πρωτότυπη και πολύ ευρηματική η σκηνοθεσία του Χουβαρδά. Το βασικό του εύρημα είναι ότι υπάρχουν 4 θεατές τους οποίους υποδύονται 4 ηθοποιοί. Το έργο ξεκινάει, μάλιστα, μέσα από τους θεατές. Σηκώνονται και ανεβαίνουν στη σκηνή και παρακολουθούν το έργο την ώρα που παίζεται. Υπάρχει, επίσης, πολύ ωραία χρήση της κάμερας: οι “θεατές” κινηματογραφούν με τα κινητά τους τηλέφωνα αυτά που βλέπουμε. Είναι ένα πολύ ωραίο παιχνίδι πάνω στο τι σήμαινε πριν από 80 χρόνια αυτή η τραγωδία και πώς την βλέπουμε εμείς σήμερα στην εποχή της εικόνας, τι σημαίνει όταν περνάει ο χρόνος από ένα γραπτό κείμενο. Επίσης, υπάρχει ένα καταπληκτικό επιτελείο ηθοποιών: Μαρία Πρωτόπαπα, Καρυοφιλιά Καραμπέτη, Ακύλας Καραζήσης, Θέμις Μπαζάκα, Χρήστος Λούλης. Μου άρεσαν ιδιαίτερα η Καραμπέτη και η Μπαζάκα είναι καταπληκτικές στους ρόλους τους. Η Θέμις Μπαζάκα υποδύεται μία θεατή και δίνει μία κωδική νότη, ενώ η Καρυοφιλιά Καραμπέτη έχει μια καταπληκτική ερμηνεία, πολύ βαθιά, πολύ συγκινητική».

 

Με όλο μου το είναι

Ένα πρόγραμμα μονολόγων, δύο παλιών και ενός καινούργιου, με τίτλο «ΜΕ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ» παρουσιάζει το Θέατρο Στοά από την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου σε σκηνοθεσία Θανάση Παπαγεωργίου.

Τον «Επικήδειο» του Ιάκωβου Καμπανέλλη ερμηνεύει ο Θανάσης Παπαγεωργίου, τον μονόλογο «Μία μητέρα» της Θάλειας Ασλανίδου και της Μαρίας Κονδύλη ερμηνεύει η Λήδα Πρωτοψάλτη, ενώ την «Αντριάννα» του Θανάση Παπαγεωργίου ερμηνεύει η Εύα Καμινάρη.

Θέατρο Στοά, Μπισκίνη 55, Ζωγράφου

Τηλ. 210 7702830

Την παράσταση “Με όλο μου το είναι” παρακολούθησε και η ηθοποιός Χριστίνα Αλεξανιάν η οποία μίλησε για το έργο στο boro.gr!

«Ξεχώρισα την παράσταση αυτή που αποτελείται από τρεις μονολόγους που ερμηνεύονται από τη Λήδα Πρωτοψάλτη, την Όλγα Καμινάρη και το Θανάση Παπαγεωργίου. Έχει καταπληκτικές ερμηνείες και ειδικά ο τελευταίος μονόλογος, ο “Επικήδειος” του Ιάκωβου Καμπανέλλη, είναι υπέροχος. Κάθε μονόλογος έχει διαφορετικό θέμα, ένα θέμα ζωής, αλλά με έναν τρόπο σπαρακτικό και σπαρταριστό ταυτόχρονα».

«Ο Επικήδειος του Καμπανέλλη σχετίζεται με το θάνατο, με τον πιο κωμικό τρόπο που θα μπορούσε να γίνει, δηλαδή με έναν σαρκασμό απέναντι στο θάνατο και γι αυτό έχει και ένα ατελείωτο γέλιο. Ο μονόλογος «Μία μητέρα» αφορά μία μητέρα που την βραβεύουν και μιλάει για όλα αυτά που κάνει . Ως μητέρα η Λήδα Πρωτοψάλτη είναι καταπληκτική. Ο μονόλογος της Εύας Καμινάρη αναφέρεται σε μία σύγχρονη γυναίκα εργαζόμενη και μητέρα μέσα σε μία απόλυτη καθημερινότητα”.

Τη Λήδα Πρωτοψάλτη τη θεωρώ συγκλονιστική ηθοποιό, είμαι ούτως ή άλλως θαυμάστριά της, όμως το κείμενο με το οποίο ταυτίστηκα ήταν αυτό του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Μου άρεσε ιδιαίτερα που και οι τρεις μονόλογοι είναι μικρού χρόνου ώστε να χωράνε σε μία παράσταση».

 

 

 

 

 

 

Σχετικά άρθρα