Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλέστερων προορισμών για τα Χριστούγεννα

11 Δεκεμβρίου 2015

Ανάμεσα στις δημοφιλέστερες πόλεις - προορισμούς της Ευρώπης για τα φετινά Χριστούγεννα συγκαταλέγεται πλέον η Αθήνα.

Συγκεκριμένα, η ελληνική πρωτεύουσα καταλαμβάνει την 24η θέση στις προτιμήσεις των ξένων τουριστών, μεταξύ άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων. Οι πρώτες θέσεις ανήκουν στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Βερολίνο, ενώ ακολουθεί η Ρώμη.

Με βάση τα στοιχεία της Trivago για τις φετινές κρατήσεις των γιορτών, σε κάθε μία από τις πόλεις αυτές, η μέση διάρκεια παραμονής είναι έξι μέρες, ενώ οι τιμές των ξενοδοχείων για διαμονή σε δίκλινο δωμάτιο, κυμαίνονται μεταξύ 98 και 177 ευρώ, με το Λονδίνο να είναι το ακριβότερο.

Οι ξένοι που θα επισκεφθούν την Αθήνα για τα Χριστούγενα, θα μείνουν στην πόλη έξι μέρες. Η μέση τιμή διαμονής στα αθηναϊκά ξενοδοχεία, είναι από τις οικονομικότερες και πλέον ανταγωνιστικές, παρά την υψηλή θέση της στο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών των Χριστουγέννων.

Μάλιστα, με τη μέση τιμή να βρίσκεται στα 74 ευρώ για τις ημέρες των Χριστουγέννων, η Αθήνα κατατάσσεται μεταξύ των πέντε οικονομικότερων πόλεων, μετά τη Βαλένθια, την Κρακοβία και τη Μάλαγα, διαθέτοντας ωστόσο ίδιο επίπεδο τιμών με τη Βουδαπέστη.

Νέα καμπάνια προβολής
Με στόχο την προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές της Ευρώπης κατά την χειμερινή περίοδο που ακολουθεί τις φετινές γιορτές, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) και η Marketing Greece ξεκινούν καινούργια καμπάνια προβολής και προώθησης του προορισμού της Αθήνας, με τον τίτλο "Speak Aθenian. Be an Aθenian. "

Στόχος της νέας προσπάθειας είναι η ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας και ζωής, όπως και η προώθηση της πρωτεύουσας ως city break προορισμού.

Ηδη, η Αθήνα, κατά την τελευταία διετία έχει αποκτήσει σημαντική δυναμική στον τομέα της προσέλκυσης ξένων τουριστών, η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων διαφόρων φορέων, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα.

"Hipstoricαl", "Philosofα", "Theαtricult", "Bistrocrαcy", είναι μόνο ορισμένες από τις «σύνθετες» λέξεις με ελληνικούς και αγγλικούς όρους, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, που περιλαμβάνονται στην καινούργια καμπάνια.

Πρόκειται για λέξεις που αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα τους. Επίσης, συνδυάζουν την ιστορία με τη σύγχρονη ζωή και την αστική κουλτούρα, σε μια πόλη με ξεχωριστή προσωπικότητα, αλλά και τη θάλασσα σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Η καινούργια καμπάνια δημιουργήθηκε έπειτα από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον ΔΑΑ και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας "I'm an Athenian too".
Μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που δημιουργήθηκαν για την καμπάνια "Speak Aθenian. Be an Aθenian. ", εξελίσσουν όλους τους συμμετέχοντες σε αυτήν, σε ψηφιακούς "Aθenians", που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τους φυσικούς κατοίκους της Αθήνας και ενδιαφέρονται να επισκεφθούν και να βιώσουν πιο ουσιαστικά την πόλη.

Η καμπάνια θα αναπτυχθεί περαιτέρω μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα …τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές - στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και ένα εκτενές πλάνο ενεργειών.

Παράλληλα, η καμπάνια θα "ζωντανέψει" εντός του 2016 με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηνά και τα πολλά και διαφορετικά πρόσωπα της πόλης.

Για την ιδέα της νέας καμπάνιας η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: "Με το "Speak Aθenian. Be an Aθenian", οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την …αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας".

tanea

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ