Ευτυχία: Πώς θα πετύχεις σήμερα όσα δεν κατάφερες το 2015

14 Δεκεμβρίου 2015

Και υπάρχουν κάτι στιγμές .. που βλέπεις τη ζωή των άλλων και ενοχλείσαι ή θυμώνεις που δεν είναι έτσι και η δική σου ..

που σκέφτεται πόσο αλλιώς θα ήθελες να ήταν η ζωή σου ή πόσα άλλα θα έκανες «αν [..] τότε [...]» του τύπου «αν είχα λιγότερα κιλά τότε θα ήμουν ευτυχισμένη», «αν είχα περισσότερο θάρρος τότε θα διεκδικούσα μια καλύτερη δουλειά/σχέση κλπ», «αν είχα περισσότερο χρόνο τότε θα πήγαινα να μάθω χορό, να γυμναστώ, να φροντίσω τη διατροφή μου, να βγω με φίλους, να περάσω περισσότερο χρόνο με τον σύντροφο ή την οικογένεια μου».

Από την Φρόσω Μήτσιου Ψυχολόγος (επιστημονική ομάδα του διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα diatrofi.gr)

Και περνάνε οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια.. «Αν ήσουν 20,30,40 χρόνια μεγαλύτερος πώς θα ένιωθες που δεν έκανες κάτι απο αυτά;»

Κάθισε, ξανασκέψου [με τη ματιά του NLP] και γράψε σε ένα χαρτί,, ναι επιμένω γράψε σε ένα χαρτί [θα εντυπωσιαστείς όταν τα δεις γραμμένα]

  • για ποιο λόγο δεν είναι τώρα η ζωή σου έτσι όπως τη θέλεις ή την ονειρεύεσαι;
  • τι έχεις κάνει για να αλλάξεις αυτό που ζεις που δεν σου αρέσει ή το βαριέσαι;

Συνήθως παραπονιόμαστε, μιζεριάζουμε, γκρινιάζουμε ή απογοητευόμαστε χωρίς να έχουμε κάνει κάτι ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ για να το αλλάξουμε ή να φέρουμε πιο κοντά μας αυτό που θέλουμε να ζήσουμε. Και επισημαίνω το συστηματικά γιατί συνήθως κάνουμε κάτι για λίγες μέρες ή ώρες και περιμένουμε άμεσα να αλλάξει και εφόσον δεν γίνει επιστρέφουμε στην αρχική θέση της γκρίνιας και της απογοήτευσης.

Οι περισσότεροι περιμένουμε τον Ιανουάριο να κάνουμε νέα πράγματα ή αλλαγές στη ζωή μας. Για μενα ο μήνας αυτός είναι ο Νοέμβρης που ξεκινάω την προπόνηση [με τα πιο "μεγάλα"] οπότε ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας προθέρμανσης ["με τα πιο μικρά"] .. Μια ιδέα απο την προθέρμανση μου

  1. Να κάνεις κάτι που θέλεις έστω και το πιο μικρό, να αποκτήσεις μια νέα καλή συνήθεια, να; ξεκινήσεις κάτι που το θέλεις τόσο καιρό για παράδειγμα το βράδυ πριν κοιμηθώ να σκέφτομαι ένα θετικό που έχει συμβεί στη μέρα μου και με έκανε χαρούμενο, να κάνω ένα διάλειμμα στη μέρα μου και να στείλω ένα μήνυμα σε αυτούς που αγαπώ, να τρώω πρωινό με ηρεμία ή ακούγοντας μουσική, να φροντίσω το σώμα μου με οποιοδήποτε τρόπο τουλάχιστον για 30 λεπτά την ημέρα, να κλείνω το κινητό ή να αποσυνδέομαι απο το διαδίκτυο μετά τις 10 το βράδυ και το χρόνο αυτό να τον αφιερώνω σε μενα, στη σχέση μου, στην οικογένεια μου.
  2. Να σταματήσεις να κάνεις κάτι που σε κουράζει ή σου είναι τοξικό για παράδειγμα να λες ναι σε όλους και να κάνεις όλα τα χατίρια απο φόβο μην πούνε κάτι αρνητικό για σενα, να σχολιάζεις αρνητικά τους γύρω σου ή τους κοντινούς σου ανθρώπους, να βγαίνεις με άτομα που σου μεταφέρουν πολύ αρνητικά συναισθήματα ή σου ρουφάνε ενέργεια [φίλοι βαμπίρ τους λέω εγώ], να τρως το βράδυ χωρίς να πεινάς μπροστά στην τηλεόραση, να ξεκινάς τη μέρα σου με αρνητική ενέργεια ή διάθεση, να έχεις για πρώτη σκέψη σε ό,τι σου λένε ή γίνεται την αρνητική.

Εσύ τι επιλέγεις να κάνεις και τι επιλέγεις να σταματήσεις απο σήμερα κιόλας;;

Υ.Γ. Έμπνευση η μικρού μήκους ταινία του σκηνοθέτη Κώστα Καρύδα που γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη και πήρε βραβείο στο φεστιβάλ Mofilm στο Λονδίνο.

«Ξύπνα».. Για να αρχίζεις να ζεις την κάθε σου στιγμή και να απολαμβάνεις απο τώρα τα πιο μικρά και απλά στη ζωή σου χωρίς να αναπολείς αργότερα όλα όσα δεν έκανες. Άλλωστε καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες.

Καλό μας μήνα με πολλά ξυπνήματα !

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γιατί δε φεύγουμε από σχέσεις που μας κάνουν κακό
Καλησπερα σας ειμαι 25 χρονων και εχω μια...
Σχέση: Όταν ο άνδρας δε θέλει να είστε συνέχεια μαζί
Καλησπερα σας ονομαζομαι εφη και ειμαι 33...