6 συμβουλές για να τρως στο σχολειό σωστά, υγιεινά και να μην πεινάς.

1 Φεβρουαρίου 2015

Τι να φάω πάλι στο σχολείο; Η αλήθεια είναι πως οι περισσότερες επιλογές που σου προσφέρει το κυλικείο του σχολείου σου δεν είναι και οι πιο υγιεινές. Είναι νόστιμες οι σφολιάτες, οι πίτσες, τα πατατάκια, οι χυμοί και το σοκολατούχο γάλα, αλλά δεν είναι τροφές που πρέπει να περιέχει η καθημερινή μας διατροφή. 


Ορίστε μερικές συμβουλές για να τρως στο 
σχολειό υγιεινά και να μην πεινάς.


1. Nα τρως ένα καλό πρωινό πριν φύγεις από το σπίτι σου το πρωί, ώστε να μην πεινάς πολύ στο σχολείο.(αβγά, ένα τοστ με μαύρο ψωμί, ή φρούτα με γιαούρτι) 


2. Να πάρεις μαζί σου ένα μπουκαλάκι με νερό, για να μην ξεχάσεις να πιεις την ποσότητα που πρέπει.


3. Να έχεις μαζί σου στο 
σχολειό υγιεινά σνακ. (ένα μήλο, μια μπανάνα, μπάρες δημητριακών, ξηρούς καρπούς.)


4. Αν θες να παίρνεις φαγητό από το σπίτι αλλά το πρωί βαριέσαι, φτιάξε ένα τοστ από το προηγούμενο βράδυ και βάλτο στο ψυγείο. Έτσι δεν θα μπεις στον πειρασμό να πάρεις κάτι από το κυλικείο. 


5. Αν πάρεις κάτι από το κυλικείο, φρόντισε να είναι κάτι ελαφρύ. Όχι με πολλά κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη. 


6. Να αποφεύγεις τα αναψυκτικά στο σχολείο. Να προτιμάς νερό, γάλα και φυσικούς χυμούς. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ