Φυτικές ίνες: Ποιες τροφές να προτιμάτε

3 Ιανουαρίου 2016

Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες στη διατροφή μας, καθώς εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού και παράλληλα προωθούν το αίσθημα του κορεσμού, κρατώντας μακριά την πείνα και τις λιγούρες για αρκετές ώρες.

Το μήλο φημίζεται για την περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες, καθώς ένα μήλο μεσαίου μεγέθους παρέχει περίπου 4,4 γραμμάρια.

Μπορείτε όμως να πάρετε την ίδια ή ακόμη και μεγαλύτερη ποσότητα από τις παρακάτω τροφές.

- Ρεβίθια

chickpeas

Ένα φλιτζάνι ρεβίθια παρέχει περίπου 16 γραμμάρια φυτικών ινών.

- Αβοκάντο

avocado

Μόλις μισό αβοκάντο παρέχει 6,75 γραμμάρια φυτικών ινών.

- Φιστίκια

peanuts

Μισό φλιτζάνι φιστίκια παρέχει 6,2 γραμμάρια φυτικών ινών.

- Αχλάδι

pears

Ένα μέτριου μεγέθους αχλάδι παρέχει 5.5 γραμμάρια φυτικών ινών.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ