Φάγατε παραπάνω στις γιορτές; Πιείτε αυτά τα ροφήματα

6 Ιανουαρίου 2016

Τα Χριστούγεννα είναι σχεδόν αδύνατο να αντισταθείτε στα γεμάτα με φαγητό τραπέζια που περιμένουμε πώς και πώς. Αν το παρακάνατε, λοιπόν, μην το μετανιώνετε. Βάλτε ένα φρένο στις ατασθαλίες, πείτε από μέσα σας «ότι έφαγα, έφαγα» και πιείτε άφθονα υγρά για να αποτοξινωθείτε.

Οι παρακάτω χυμοί είναι  ευχάριστοι στην γεύση και ιδανικοί για να τους πιείτε αν θέλετε να φύγει από πάνω σας το φούσκωμα των γιορτών.

Πράσινο τσάι

Το τσάι μέντας ή πιπερόριζας αποτελεί ένα φυσικό αντιοξειδωτικό και σε βοηθάει να ηρεμήσεις. Αυτές είναι άλλωστε η αιτία για την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Ταυτόχρονα, το πράσινο τσάι, εφόσον το επιλέξεις, βελτιώνει το μεταβολισμό σου ενώ το τσάι μέντας είναι καλό για την πέψη.

Χυμός ανανά

Ο ανανάς περιέχει πολλές βιταμίνες και ένζυμα, όπως η βρωμελίνη που περιέχει φυσικά αντιφλεγμονώδη βελτιώνοντας την λειτουργία της πέψης. Ταυτόχρονα, ο ανανάς περιέχει θιαμίνη (ένας τύπος βιταμίνης Β) που τονώνει το μεταβολισμό και βοηθά το σώμα να μετατρέψει τους υδατάνθρακες σε ενέργεια κι όχι σε λίπος!

Σπιτική λεμονάδα (ή καλύτερα χυμός με λεμόνι)

Αν θέλετε να αποφύγετε τη ζάχαρη, τότε ο χυμός με λεμόνι είναι μία καλή επιλογή. Συγκεκριμένα, τα λεμόνια είναι σπουδαία πηγή κιτρικού οξέος, καλίου, μαγνησίου και φωσφόρου. Πίνοντας νερό με φρέσκο χυμό λεμονιού (κρύο ή χλιαρό), το σώμα απαλλάσσεται από τις τοξίνες και η πέψη ευνοείται. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα ποτήρι νερό με λεμόνι!

Χυμός Καρότο

Πέραν των βιταμινών C και A, o χυμός καρότου περιέχει καροτίνη που με την αντιοξειδωτική της δράση, επιδιορθώνει τα κουρασμένα κύτταρα. Ταυτόχρονα, ο χυμός καρότου είναι διουρητικός και μειώνει το φούσκωμα από την κατακράτηση υγρών. Το καλύτερο: ο χυμός από καρότο είναι φτωχός, φτωχότατος σε θερμίδες .

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ