Νευρολογικό πρόβλημα και διαταραχές στην περίοδο - Πώς συνδέονται;

12 Ιανουαρίου 2016
Εύα, 28 ετών ρωτά

ΕΡΩΤΗΜΑ

Γεια σας, θα ήθελα να σας ρωτήσω για ένα θέμα που κυριολεκτικα με βασανίζει. Είμαι 28 ετών και η βασικη μου ερώτηση ειναι αν θα μπορέσω να κάνω παιδί με τον αρραβωνιαστικό μου. Προσπαθούμε εδω και χρονια. Έχω καποιο νευρολογικό πρόβλημα -  τρέμει κάπως το κεφάλι μου, απο τα 20 μου παιρνω xanax 05 δύο την ημέρα και κανω 1 ενεση dysport σε νοσοκομείο. Καταρχήν για να μου έρχεται περίοδος ο γιατρος μου εχει δώσει τα cyclacur και 1 τζελ για το στηθος το estrogel. Στη Κρήτη οπου ειμαι αρραβωνιασμένη εκανα κάποιες εξετάσεις και τις πηγα σε γυναικολόγο και μου ειπε πως οι ορμόνες μου τα οιστρογονα δηλ ειναι μηδενικά. Έχω απογοητευτεί πάρα πολύ και φοβάμαι μήπως ποτε δε θα μείνω έγκυος. Σας παρακαλώ απαντήστε μου

Στο ερώτημα απάντησε ο Παναγιώτης Χριστόπουλος, 
Μαιευτήρας Χειρουργός Γυναικολόγος


ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητή φίλη,

Για να σας απαντήσει κάποιος με ακρίβεια, πρέπει να έχει ολόκληρη την εικόνα μπροστά του.

Σε γενικές γραμμές αν υπάρχει κάποιο νευρολογικό πρόβλημα από τον εγκέφαλο, ίσως αυτό να προκαλέσει και διαταραχή στην περίοδο. Επίσης, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους μπορεί να συμβαίνει αυτό.

Στο θέμα της τεκνοποίησης, η λύση εξαρτάται από το βαθύτερο πρόβλημα, την κατάσταση των ωοθηκών αλλά και την ικανότητα του γιατρού. Σε κάθε περίπτωση, όσο πολύπλοκο και αν είναι το πρόβλημα, έχουμε σήμερα τους τρόπους για να το αντιμετωπίσουμε και να μπορέσουμε να σας δώσουμε τη χαρά του να γίνεται μητέρα, όταν εσείς το αποφασίσετε.

Φιλικά,

Παναγιώτης Χριστόπουλος MD, MSc, PhD, IFEPAG

Μαιευτήρας Χειρουργός Γυναικολόγος

Ειδικός Γυναικολόγος Παίδων Εφήβων

Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών

Συντονιστής Παιδογυναικολόγων Ευρώπης

Director European Association Paediatric–Adolescent Gynaecology

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ