Ενδιαφέρεται για εσάς; Πώς θα το καταλάβετε από τη χειραψία του

9 Φεβρουαρίου 2016

Το άγγιγμα είναι ένας σιωπηλός τρόπος για να πει κανείς: «Νοιάζομαι για σένα» και «Μου αρέσεις». Συχνά το άγγιγμα εκφράζει συναισθήματα τα οποία δεν μπορούν να μεταδοθούν μόνο με τα λόγια. Δύο είδη αγγίγματος τα οποία γενικά μπορούν να βελτιωθούν είναι η χειραψία και το αγκάλιασμα.

Από τον συγγραφέα και ψυχοθεραπευτή Άλαν Γκάρνερ. Επιστημονική επιμέλεια κειμένου Δρ., Γρηγόρης Σίμος 

Η χειραψία δείχνει στους άλλους πώς αισθάνεστε για εκείνους και για τον εαυτό σας. Γενικά μια χαλαρή χειραψία δείχνει προσωπική αδυναμία και/ή έλλειψη ενδιαφέροντος για τον άλλο, ενώ μια σφικτή χειραψία δείχνει μεγαλύτερη προσωπική δύναμη και πολύ περισσότερη εγκαρδιότητα και συμπάθεια. Αν θέλετε να δείξετε ακόμα μεγαλύτερη εγκαρδιότητα σε κάποιον, ενώ κάνετε τη χειραψία, βάλτε το αριστερό σας χέρι πάνω από το δεξί του χέρι.

Ένας πιο θεατρικός τρόπος για να δείξετε συμπάθεια είναι το αγκάλιασμα.

Πολλοί άνθρωποι δεν αγκαλιάζουν τους άλλους διότι φοβούνται ότι θα βρεθούν με τα χέρια τους ορθάνοιχτα, ενώ ο άλλος δε θα ανταποδώσει. Όμως δε χρειάζεται να ανησυχείτε πλέον γι’ αυτή την πιθανότητα αν ακολουθήσετε την παρακάτω τεχνική, η οποία σχεδιάστηκε από το φίλο και συνάδελφο εκπαιδευτή του «Η αξία της επικοινωνίας» Robert Badal για να με βοηθήσει με αυτό μου το πρόβλημα: Όταν πλησιάσετε τον άνθρωπο που επιθυμείτε να αγκαλιάσετε, απλώστε το δεξί σας χέρι και κάντε τη χειραψία, και παράλληλα βάλτε το αριστερό σας χέρι στο δεξή του ώμο και πλησιάστε τον.

Εννιά στις δέκα φορές, καθώς ακουμπάτε το χέρι σας στον ώμο του, εκείνος θα βάλει το αριστερό του χέρι στη μέση σας, θα σταματήσει τη χειραψία και θα σας αγκαλιάσει. Αν δε συμβεί αυτό, μπορείτε απλώς να συνεχίσετε τη χειραψία και να τον χτυπήσετε φιλικά στην πλάτη. Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο, καταφέρνετε να χαλαρώσετε και να διασκεδάσετε.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ