Καθημερινές συνήθειες για να δείτε τεράστια βελτίωση στο σώμα σας

10 Φεβρουαρίου 2016

Πώς να γίνετε fit μέσα σε 15 λεπτά; Κι όμως! Μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές στη ρουτίνα σας, που μπορεί να κάνουν μια μεγάλη διαφορά στο σώμα σας. Δείτε πως...

Πώς να πάρει ταιριάζει σε 15 λεπτά: Οι μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να σας ρουτίνα που μπορεί να κάνει μια μεγάλη διαφορά στο σώμα σας

Η personal trainer Nadya Fairweather, ιδρύτρια του u-shape.co.uk μας δίνει πολύτιμες συμβουλές για το πως μπορούμε να ενισχύσουμε τα οστά μας, αλλά και μικρές αλλαγές στη ρουτίνα μας που μπορεί να ενισχύσουν τη φυσική μας κατάσταση. 

Τι να κάνετε

Η οστική μας πυκνότητα περιορίζεται μετά την εμμηνόπαυση. Η πίεση που προκαλούν οι ασκήσεις, υποχρεώνουν τους μυς να τραβήξουν τα οστά, και να προκαλέσουν να σχηματιστεί νέος οστίτης ιστός (πρόκειται για τον στηρικτικό-συνδετικό ιστός, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του τη σκληρή σύσταση και ακαμψία) 

Αυτή η άσκηση στοχεύει στη λεκάνη, στα ισχία και στη σπονδυλική στήλη. Σταθείτε με τα γόνατά σας λυγισμένα στο ύψος των γοφών, σαν να κάθεστε σε ένα παγκάκι ή μια καρέκλα και στη συνέχεια σηκωθείτε όρθιοι 20 φορές. Βάλτε τα χέρια σας για να κρατάτε  τη σπονδυλική σας στήλη ευθεία.

Τί να φάτε

Να κάνετε μία διατροφή ενισχυτική ως προς τα οστά σας, λέει η διατροφολόγος Janine Fahri της κλινικής διατροφής NutriLife (nutrilifeclinic.com).

Μεγειρέψτε ως βάση για το πιάτο σας, φασόλια και φακές, τα οποία είναι γεμάτα με ασβέστιο και το οστεοτονωτικό μαγνήσιο. Μπορεί να τα μαγειρέψετε σε κατσαρόλα, ή ακόμη πιο γρήγορα, σε χύτρα ταχύτητας, κάτι που δεν θα σας πάρει περισσότερο από 10 λεπτά. Προσθέστε πράσινα λαχανικά, όπως είναι το κατσαρό λάχανο, τα μπιζέλια ή τα χόρτα την άνοιξη, τα οποία περιέχουν πλούσιες ποσόστητες ασβεστίου.

Σερβίρετε με τριμμένο τυρί τσένταρ με χαμηλά λιπαρά, το οποίο περιέχει βιταμίνη D και ασβέστιο.

Τϊ να φορέσετε

Αν πρόκειται για μια βόλτα στο τοπικό πάρκο, και στη συνέχεια να δοκιμάσετε να κάνετε την άσκηση σε ένα παγκάκι, φροντίστε να φοράτε τον κατάλληλο εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένης μίας αθλητικής φόρμας ή ενός κολάν, παπούτσια αθλητικά και ένα καλό σουτιέν για αθλητισμό. yolife.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ