Η μέθοδος πολυφασικού ύπνου μόλις 4 ωρών,του Leonardo Da Vinci

28 Φεβρουαρίου 2016

Η νέα μέθοδος του πολυφασικού ύπνου, πήρε το όνομά της από τον άνθρωπο που την ανακάλυψε. Λέγεται μέθοδος Λεονάρντο ντα Βίντσι. Αν την ακολουθήσετε, σας υπόσχεται ευεξία και ενέργεια κι ας έχετε κοιμηθεί μόλις 4 ώρες συνολικά μέσα σε ένα 24ωρο.

Ο μεγάλος δημιουργός της Αναγέννησης Leonardo da Vinci, χρειαζόταν αρκετό χρόνο για να αναπτύξει τις ιδέες του και έτσι θεωρούσε το χρόνο του εξαιρετικά πολύτιμο. Είναι γνωστό ότι υπήρξε ένας πολύ εφευρετικός άνθρωπος, ο οποίος προκειμένου να εξοικονομεί χρόνο από τον ύπνο του, αλλά και να είναι ξεκούραστος, επινόησε μία πειραματική μέθοδο ξεκούρασης αρκετά παράδοξη, αλλά τελικά μάλλον αποτελεσματική.

Ανακάλυψε, λοιπόν, έναν τρόπο να κοιμάται 15 λεπτά κάθε τέσσερις ώρες. Έτσι έκανε τον δικό του πολυφασικό ύπνο που τον ακολούθησε για χρόνια χωρίς να νοιώθει καθόλου κούραση. Στην πράξη κοιμόταν πολλές φορές μέσα στο 24ωρο, αλλά για πολύ λίγο. Σαν αποτέλεσμα, ο Da Vinci γενικά κατάφερε να περιορίσει τον ύπνο του, σε 1,5 ώρα την ημέρα.

Τον χρόνο που εξοικονομούσε, τον αφιέρωνε στην δημιουργική του δουλειά. Πίστευε μάλιστα ότι ο έπρεπε να εκμεταλεύεται τις πιο παραγωγικές ώρες, οι οποίες είναι, αυτές που ακολουθούν μετά τον ύπνο και την ξεκούραση, επειδή αυτή τη χρονική στιγμή οι πνευματικές και σωματικές επιδόσεις ενός ανθρώπου είναι στο πιο υψηλότερο σημείο τους.  

Διέκοπτε, λοιπόν, τις δραστηριότητές του για ύπνο κάθε τέσσερις ώρες, κι έτσι με ένα μικρό και περιορισμένο διάστημα ξεκούρασης, οδηγούνταν - όπως πίστευε - σε αύξηση του χρόνου παραγωγικότητας. Αυτό ήταν το άμεσο αποτέλεσμα του τρόπου που είχε ανακαλύψει.

Πέρασαν πολλά χρόνια και οι επιστήμονες προσπάθησαν να πειραματιστούν για να αποδείξουν, εάν μπορούν επιστημονικά να τεκμηριωθούν αυτά που πίστευε ο Da Vinci. Κατέληξαν, λοιπόν, μετά από μελέτες στο εξής σχήμα ύπνου - δραστηριότητας. 

Δείτε 7 εναλλακτικές εκδοχές του ύπνου da Vinci ή αλλιώς πολυφασικού ύπνου.

  • Κοιμηθείτε 30 λεπτά κάθε 6 ώρες (μέθοδος dymaxion)
  • Κοιμηθείτε 20 λεπτά κάθε 4 ώρες (μέθοδος uberman)
  • Κοιμηθείτε τη νύχτα για 1,5 – 3 ώρες και μετά τρεις φορές κατά την διάρκεια της ημέρας για 20 λεπτά (μέθοδος everyman)
  • Κοιμηθείτε δυο ώρες την νύχτα και μετά μια φορά το απόγευμα για 20 λεπτά (μέθοδος tesla)
  • Κοιμηθείτε για 5 ώρες την νύχτα και μετά 1,5 ώρες μαζί το απόγευμα (μέθοδος siesta)

Όλες είναι πολύ αποτελεσματικές!

Προσοχή:  κάθε οργανισμός παρουσιάζει διαφοροποιήσεις και δεν έχουν όλοι τις ίδες ανάγκες σε ύπνο και ξεκούραση, οπότε κάποιοι τύπου πολυφασικού ύπνου μπορεί να μην είναι κατάλληλοι για σας.  

Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια μέθοδο από τις παραπάνω, σας συστήνουμε να μην οδηγήσετε ή να λάβετε σημαντικές αποφάσεις μέχρι να είστε απολύτως σίγουροι ότι ο μειωμένος ύπνος σε σας δεν έχει κάποιο αντίθετο αποτέλεσμα. yolo/ hotdoc

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ