Πώς να μαγειρεύετε λαδερά και λαχανικά για να αρέσουν στα παιδιά

8 Μαρτίου 2016

Από την επιστημονική ομάδα του διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα diatrofi.gr 

Λαδερά

Μπάμιες, φασολάκια, αρακάς και πολλά άλλα λαδερά γεύματα μπορούν να γίνουν πιο ευχάριστα όταν προσθέσουμε ή αφαιρέσουμε ένα ή και περισσότερα συστατικά κατά το μαγείρεμα. Είναι σύνηθες το φαινόμενο ένα παιδί να μην καταναλώνει για παράδειγμα το σπανακόρυζο που παρασκευάζει η μητέρα του αλλά της γιαγιάς το τιμάει δεόντως. Είναι τόσο απλό, και δεν είναι το μαγικό χέρι της γιαγιάς ή της γειτόνισσας, αλλά η αλλαγή στον τρόπο μαγειρέματος. «Η μαμά βάζει πολύ λεμόνι και δεν μου αρέσει ενώ η γιαγιά το κάνει κοκκινιστό και είναι πιο νόστιμο». Ακούστε το παιδί σας προσεκτικά δείτε τι διαφορετικό από εσάς κάνει η γιαγιά και υιοθετήστε το. Δοκιμάστε να παρασκευάσετε εναλλακτικά το μπριάμ στο φούρνο κόβοντας κατά μήκος τα λαχανικά και τις πατάτες (πλατιά) και λίγο πριν το τέλος προσθέστε 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί κίτρινο, αφήστε το να λιώσει ή να δημιουργήσει κρούστα και προσφέρετε σαν ένα κομμάτι παστίτσιο.

Όσπρια

Μια ιδιαίτερα ωφέλιμη αλλά λιγότερο απολαυστική επιλογή για τα παιδιά μας αποτελούν τα όσπρια. Η γεύση η οσμή αλλά και η όψη τους τα κάνει λιγότερα επιθυμητά από το κρέας, το τυρί ή τις τηγανητές πατάτες. Πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ανανεώνοντας τον αέρα του σπιτιού σας πριν την κατανάλωση γεύματος, και επιπλέον χρησιμοποείστε μπαχαρικά ώστε να αλλοιώσουν την βαριά οσμή των οσπρίων. Δοκιμάστε να προσφέρετε την φασολάδα σε άλλη μορφή για παράδειγμα με την μορφή πουρέ με τριμμένη φέτα, ή συνδυάστε τους γίγαντες με μπουκίτσες χοιρινού ή λουκάνικου μοσχαρίσιου.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ