Ποια σημάδια προειδοποιούν για πρόβλημα στη σχέση;

26 Ιουνίου 2013

Υπάρχουν μερικά σημάδια που προειδοποιούν μια γυναίκα για το πότε μια σχέση έχει πρόβλημα. Αυτά καταγράφονται στην μελέτη του Αμερικανού ψυχολόγου John Gray "Άνδρες και γυναίκες, διαφορές και ομοιότητες". Ποια είναι αυτά;  Πώς μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε;




  1. Συχνά ο σύντροφος σας ξεχνάει να κάνει διάφορα πράγματα για σας.

  2. Δεν νιώθετε άνετα να ζητήσετε βοήθεια.

  3. Ο σύντροφος σας κάνει κάτι για σας, εσείς βρίσκετε όμως ότι δεν είναι αρκετό.

  4. Δεν νιώθετε ασφάλεια για να νευριάσετε και καταλήγετε να κρύβετε τα συναισθήματά σας.

  5. Συλλαμβάνετε τον εαυτό σας να αναστατώνεται για μικροπράγματα κι αποφεύγετε τα πραγματικά προβλήματα.

  6. Ο σύντροφός σας δεν δείχνει να έχει ένα μεγάλο ενδιαφέρον για σας, κι όμως δεν σας νοιάζει.

  7. Νιώθετε να του κρατάτε κακία γιατί δίνετε περισσότερα από κείνον.

  8. Αισθάνεστε ότι αν άλλαζε, τότε θα είσαστε ευτυχισμένη.

  9. Νιώθετε ενοχή ή λύπη για τη δυστυχία σας.


Οι περισσότερες γυναίκες έχουν βιώσει καθένα από τα παραπάνω συμπτώματα τουλάχιστον μια φορά στη σχέση τους μ’ έναν άντρα. Είναι φυσικό να νιώθει κανείς έτσι, ιδίως αν δεν αντιλαμβάνεται πόσο διαφορετικοί είναι οι άνδρες από τις γυναίκες.


Ακολουθούν μερικές προτάσεις για τις γυναίκες, προκειμένου να αντιμετωπίσουν αυτά τα συμπτώματα:




  1. Να δεχτείτε ότι είναι διαφορετικός από σας και να εξασκηθείτε να ζητάτε βοήθεια.

  2. Όταν είστε εκνευρισμένη, εξασκηθείτε στο να μοιράζεστε τον εκνευρισμό σας, προσπαθήστε όμως να τον περιβάλετε με θετικά συναισθήματα εμπιστοσύνης, παραδοχής και εκτίμησης.

  3. Όταν θα μοιράζεστε μαζί του τα συναισθήματά σας, πότε πότε να τον διαβεβαιώνετε ότι δεν τον κατηγορείτε κι ότι το γεγονός πως σας ακούει είναι πολύ βοηθητικό και το εκτιμάτε πολύ.

  4. Όταν νιώθετε μνησικακία, μιλήστε με φίλες σας ή χρησιμοποιήστε την τεχνική της αλληλογραφίας για τα συναισθήματα, για να βρέιτε τη συγχώρεση. Από μια πιο ανεξίκακη θέση, μοιραστείτε τα συναισθήματά σας.

  5. Μάθετε να ζητάτε υποστήριξη και να νιώθετε καλά έστω κι όταν δεν σας βοηθήσει. Δώστε του την ευκαιρία να σας βοηθήσει με τον τρόπο του.

  6. Να εκτιμάτε οτιδήποτε κάνει για εσάς. Μην τον παίρνετε σαν δεδομένο.

  7. Φροντίστε πρώτα τον εαυτό σας και μετά εκείνον. Αν είστε κουρασμένη ή έχετε πολύ άγχος, μην παριστάνετε την μάρτυρα συνεχίζοντας την προσφορά. Δώστε του λιγότερα, ώστε να καταλάβει ότι χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια.

  8. Όταν κάνει προτάσεις για να στηρίξει τη σχέση - “Πάμε έξω για φαγητό;” ή “ Ας πάμε οι δυο μας διακοπές”, για παράδειγμα- προσέξτε ιδιαίτερα να μην τον διορθώσετε, να μην τον κρίνετε ή να μη βελτιώσετε το σχέδιό του.

  9. Να πάρετε μέρος σε μια ομάδα υποστήριξης για γυναίκες. Να έχετε εβδομαδιαίες συναντήσεις, και να μοιράζεστε τις εμπειρίες σας.

  10. Πιάστε φιλία με κάποια που έχει μια καλή σχέση και μοιραστείτε μαζί της τα συναισθήματά σας. Αν δεν μπορείτε να βρείτε μία φίλη, τότε βρείτε έναν έμπιστο σύμβουλο ή ένα θεραπευτή να σας βοηθήσει.

  11. Συζητήστε με το σύντροφό σας. Μάθετε τις ιδέες και τις αντιδράσεις του και δουλέψτε πάνω στο να τον δεχτείτε. Μοιραστείτε μαζί του τα συναισθήματά σας ώστε να σας καταλάβει καλύτερα.


 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ