6 στρατηγικές για να ξεπεράσεις έναν χωρισμό

2 Ιουλίου 2013

 

 

Τι πρέπει να κάνουμε μετά από έναν χωρισμό; Οι ειδικοί δίνουν μέσα από την εμπειρία τους 7 χρήσιμες συμβουλές.

 

1. Επέτρεψε στον εαυτό σου να «θρηνήσει» Μπορεί η σχέση σας να κράτησε 10 χρόνια. Μπορεί να διήρκησε ακόμα και 10 μήνες. Δεν έχει καμιά σημασία. Αναγνωρίστε τα συναισθήματά σας και μην τα καταπιέζετε. Νιώθετε θλίψη. Αποδεχτείτε το, δεν είναι κακό. Όσο σημαντική και αν ήταν η σχέση αυτή, όσο καιρό και αν κράτησε όπως και αν κατέληξε. Αναγνωρίστε στον εαυτό σας το δικαίωμα και την ανάγκη να θρηνήσετε για την απώλεια αυτή στη ζωή σας. Ακόμα και αν όλοι γύρω σας ακόμα και εσείς οι ίδιοι πιστεύετε ότι έπρεπε να χωρίσετε για το καλό σας.  Σκεφτείτε τη θλίψη σαν τα κύματα της θάλασσας ή καλύτερα σαν το φαινόμενο της πλημμυρίδας και της άμπωτης. Έρχεται αλλά πολύ σύντομα θα ξαναφύγει.

 

2. Θυμηθείτε την ανθρώπινη φύση σας και πιστέψτε στη δύναμή της. Ναι, όλοι οι άνθρωποι έχουν περάσει χωρισμούς και έχουν καταφέρει να επιβιώσουν. Τα συναισθήματα που βιώνουμε μετά από έναν χωρισμό είναι συνήθως τόσο δυνατά ώστε να πιστεύουμε ότι δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε, πως δεν θα τα ξεπεράσουμε ποτέ. Νομίζουμε ότι είμαστε οι μόνοι που βιώνουμε κάτι ανάλογο.  Θυμηθείτε. Είστε άνθρωπος. Όλοι οι άνθρωποι θέλουν μια σχέση και πονάνε όταν δεν την έχουν. Όλοι οι άνθρωποι είχαν άτυχες στιγμές και έζησαν χωρισμούς. Και όλοι επιβίωσαν μετά από έναν χωρισμό.

 

3. Μην αντιστέκεστε στις καλές αναμνήσεις ή σε ότι σας θυμίζει το παρελθόν. Μην πνίγετε τα συναισθήματά σας. Πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν αυτό το λάθος. Πίνουν πάρα πολύ για να ξεχαστούν, ή ακόμα χειρότερα μπλέκονται πολύ γρήγορα σε μια καινούργια σχέση προκειμένου να ξεπεράσουν τον πόνο. Η αντίσταση σε ό, τι νιώθετε μπορεί να κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Όταν προσπαθούμε να πνίξουμε κάτι, εκείνο μεγαλώνει και γίνεται πιο δυνατό.  Μια καινούργια επιπόλαιη σχέση μπορεί να είναι ανακουφιστική αλλά μπορεί και να σας δημιουργήσει επιπρόσθετα προβλήματα.

 

4. Προσπαθήστε να μην απομονώνεστε και να είστε κοινωνικοί.  Ο χωρισμός δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποσυρθείτε. Η επαφή με τους φίλους σας θα σας κάνει όχι μόνο να αισθανθείτε καλύτερα αλλά θα σας δώσει και την ευκαιρία να επεξεργαστείτε τα πράγματα καλύτερα. Οι φίλοι σας μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκαθαρίσετε τα πράγματα. Μην αγνοήσετε όμως και την ανάγκη να μείνετε μόνοι σας. Όπως είπαμε είναι καλό να φροντίζουμε να είμαστε κοινωνικοί ιδιαίτερα αν είμαστε εξωστρεφείς από τη φύση μας. Μην πιεστείτε όμως αν είστε πιο μοναχικός τύπος. Στην πραγματικότητα αυτό που πρέπει να αναζητήσετε είναι η χρυσή τομή όσον αφορά την αλληλεπίδραση με τον έξω κόσμο.

 

5. Οι καλές πράξεις μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν. Οι έρευνες λένε ότι όταν είμαστε ευγενικοί με τους άλλους νιώθουμε πιο ισορροπημένοι ψυχικά και περισσότερο ικανοποιημένοι. Η προσφορά στους συνανθρώπους μας ωθεί να βγούμε από το μικρόκοσμό μας και τα προβλήματά μας και να ταξιδέψουμε στην πραγματική ζωή. Να γνωρίσουμε τις ομορφιές της, να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους.

 

6. Τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα σκεφτείτε εκείνα τα πράγματα που σας κάνουν να νιώθετε όμορφα. Το να είμαστε ευγνώμονες στη ζωή για όλα εκείνα που έχουμε μπορεί πραγματικά να βοηθήσει την ώρα που θρηνούμε για την απώλεια ενός ερωτικού συντρόφου. Μπορεί να μας κάνει να σκεφτούμε ότι τελικά, η ζωή δεν είναι τόσο άσχημη.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ