Ποια είναι η καλύτερη άσκηση για «κάψετε» το σωσίβιο στην κοιλιά

17 Μαρτίου 2016

Το λίπος γύρω από τη μέση, το λεγόμενο σωσίβιο, εκτός από αντιαισθητικό αποτελεί και δείκτη κακής υγείας.

Παράλληλα όμως, είναι και ένα από τα πιο δύσκολα σημεία για τη μείωση του λίπους.

Οι ηλικιωμένες γυναίκες που ακολουθούν συγκεκριμένες ασκήσεις χάνουν ευκολότερα λίπος από την περιοχή της κοιλιάς συγκριτικά με τους άνδρες συνομήλικούς τους, σύμφωνα με σχετική έρευνα.

Η επιστημονική ομάδα του Δρ Γκάρι Χάντερ στο Πανεπιστήμιο Αλαμπάμα του Μπίρμινχαμ μελέτησε τα αποτελέσματα προγράμματος εκγύμνασης με βάρη, διάρκειας 25 εβδομάδων, σε 12 γυναίκες και 14 άνδρες ηλικίας 61 έως 77 ετών. Οι συμμετέχοντες έκαναν τρεις φορές την εβδομάδα δύο σετ δέκα επαναλήψεων με βάρη για τη μυϊκή ενδυνάμωση των ποδιών, των χεριών, της πλάτης, καθώς επίσης βαθιά καθίσματα και κάμψεις.

 

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος εκγύμνασης, οι ειδικοί με τη βοήθεια μαγνητικών τομογραφιών μέτρησαν την απώλεια λίπους από μια συγκεκριμένη περιοχή της κοιλιάς, περιμετρικά του ομφαλού. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες βελτίωσαν τη φυσική τους κατάσταση κατά 15 έως 16% και έχασαν περίπου δύο κιλά λίπους από όλο το σώμα τους.

Οι ερευνητές επισήμαναν ωστόσο ότι οι γυναίκες έχασαν περίπου 15 κυβικά εκατοστά κοιλιακού λίπους, ενώ οι άνδρες παρουσίασαν μικρή αύξηση του λίπους στην ευρύτερη περιοχή της κοιλιάς μετά την παρακολούθηση προγράμματος γυμναστικής με βάρη.

Ο Δρ Χάντερ χαρακτήρισε τα αποτελέσματα μη αναμενόμενα δεδομένου ότι οι άνδρες είχαν απολέσει ίσο αριθμό συνολικού σωματικού βάρους με τις γυναίκες. Επισήμανε όμως ότι ίσως και οι άνδρες να είχαν χάσει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, αλλά να μην κατέστη δυνατό να εντοπιστεί από την ερευνητική ομάδα, καθώς μετρήθηκε μόνο η περιοχή γύρω από τον ομφαλό. onmed

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ