Κοινόχρηστα πολυκατοικίων: Σε εισπρακτικές εταιρίες ανατίθεται η εξόφληση τους

22 Μαρτίου 2016

Ιδιωτικές εταιρίες αναλαμβάνουν πλέον την είσπραξη των κοινοχρήστων καθώς σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν ανείσπρακτες οφειλές τριών και πάνω ετών που ξεπερνούν και τα 3.500 ευρώ

Οι ιδιωτικές εταιρίες και οι γνωστές ασφυκτικές πρακτικές τους κάνουν όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό την εμφάνισή τους στην είσπραξη των κοινοχρήστων των πολυκατοικιών. Έχοντας φθάσει στο σημείο μηδέν και με τους απλήρωτους λογαριασμούς να εκτοξεύονται λόγω της κρίσης, οι διαχειριστές των πολυκατοικιών καταφεύγουν στην λύση των εισπρακτικών εταιριών ώστε να πιέσουν για την είσπραξη των χρωστούμενων.

Παράλληλα νέες μέθοδοι εξόφλησης των κοινοχρήστων αποτελούν πλέον μία καθημερινότητα για τους ενοικιαστές, καθώς μπορούν να πληρώνουν με πιστωτικές κάρτες, διακανονισμούς ακόμα και άτοκες δόσεις. Οι διαχειριστές βρίσκονται κυριολεκτικά σε απόγνωση και επιστρατεύουν κάθε μέσο για την καταβολή έστω και κάποιου ελάχιστου μέρους των οφειλών έτσι ώστε να μπορούν να συντηρούνται υποτυπωδώς οι πολυκατοικίες. 

Τα προβλήματα από τη μη καταβολή των κοινοχρήστων είναι τεράστια με σημαντικότερο την διακοπή της κεντρικής θέρμανσης λόγω μη ύπαρξης χρημάτων για την αγορά πετρελαίου, ενώ προβλήματα όπως η συντήρηση του ασανσέρ ή ακόμα και η αλλαγή κάποιας λάμπας σε κοινόχρηστο χώρο αποτελεί πονοκέφαλο για τον άνθρωπο που διαχειρίζεται τα οικονομικά. Είναι δε τέτοιο το φαινόμενο που υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις που έχουν να καταβληθούν κοινόχρηστα δύο και τρία χρόνια, με τα χρέη πια να φθάνουν ή και να ξεπερνούν τα 3.000 ευρώ ανά διαμέρισμα.

Η λύση των εισπρακτικών εταιριών, αν και δεν είναι η πιο πρόσφορο λόγω των πρακτικών που χρησιμοποιούν στο να πιέζουν τον οφειλέτη αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο των διαχειριστών αλλά και όσων πληρώνουν κανονικά τα κοινόχρηστά τους. Όπως ήδη γνωρίζουμε από άλλα πεδία των δραστηριοτήτων τους, οι εταιρίες αυτές, οι οποίες συγκεντρώνουν αρκετά παράπονα για τους τρόπους με τους οποίους χειρίζονται τις υποθέσεις των ανθρώπων που χρωστούν χρήματα σε κάποιον από τους πελάτες τους.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρία αναλαμβάνει να ενημερώσει τους ενοικιαστές και ιδιοκτήτες για την κατάσταση που επικρατεί με τα οικονομικά της πολυκατοικίας. Στην συνέχεια προχωρά στην πρόσφορη τακτική της, να επιμένει πιεστικά για την καταβολή των οφειλομένων. Μάλιστα πλέον αν ο εκάστοτε ενοικιαστής που χρωστά δεν ανταποκρίνεται, τότε το γραφείο επιστρέφει στους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας και τους δίνει την δυνατότητα να επιλέξουν αν θα προχωρήσουν σε δικαστικά μέσα για την είσπραξη των κοινοχρήστων.


Πηγή: Πρώτο Θέμα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ