Έκκριση υγρών και κάψιμο στα γεννητικά όργανα

29 Μαρτίου 2016

Γεια σας, Η κοπέλα μου αντιμετωπίζει εδώ και μήνες ενα γυναικολογικό ζήτημα.

Σας στέλνω εγώ γιατί ποτέ δεν θα συζήταγε με κάποιον άγνωστο για ένα τέτοιο ζήτημα. Έχει αιμολυτικό στρεπτόκοκκο και όπως της είχε πει η γυναικολόγος της θα το ξεπερνούσε με την πρώτη αγωγή (κατάλληλη αλοιφή). Παρόλα αυτά μετά από τρεις φορές που την έχει ακολουθήσει δεν έχει αποδώσει, πράγμα που τις δυσκολεύει την καθημερινότητα γιατί έχει αυξημένη έκκριση υγρών και κάψιμο στην περιοχή.

Η γιατρός συνεχίζει να της χορηγεί την ίδια αλοιφή χωρίς όμως να έχει δει σημαντική βελτίωση. Όλη αυτή η κατάσταση έχει συμβάλει στον να της έχει καταστρέψει την ψυχολογία και να μην νίωθει καλά με τον εαυτό της. Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη ενός ειδικού πάνω σε αυτό το ζήτημα; Πρέπει να αλλάξει αγωγή. Και εγώ προσπαθώ να της συμπαρασταθώ όπως μπορώ αλλά δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω. Σας ευχαριστώ πολύ!!

Απαντά ο Ζήσης Παπαθανασίου
Επ. Καθηγητής Γυναικολογίας – Σεξολόγος
Διευθυντής Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου

Aπάντηση
Εάν τα συμπτώματα δεν υποχωρούν είναι προφανές ότι κάτι ξεφεύγει είτε σε επίπεδο διαγνωστικό είτε σε επίπεδο θεραπευτικό. Όμως διάγνωση του προβλήματος μέσω e-mail δεν είναι δυνατόν να γίνει. Με την ίδια λογική δεν μπορούν να δωθούν και θεραπευτικές οδηγίες.


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ