6 λόγοι για να τρώτε παντζάρια

7 Απριλίου 2016

Είναι ευεργετικά για τον οργανισμό, νόστιμα και γνωστά για την ιδιότητά τους να βάφουν. Η υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Β, σίδηρο, μαγνήσιο και πολλά άλλα, θωρακίζουν τον οργανισμό με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Δείτε για ποιους λόγους χρειάζεται να προσθέσετε στη διατροφή σας τα παντζάρια!

  1. Είναι πλούσια σε νιτρικό άλας, που ο οργανισμός μετατρέπει σε νιτρικό οξείδιο. Αυτό συμβάλλει στη διαστολή των αρτηριών βελτιώνοντας την κυκλοφορία του αίματος και συμβάλλοντας στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  2. Προστατεύουν την καρδιά από παθήσεις, γιατί είναι πλούσια σε βηταλαίνες, µε κυριότερες τη βηταξανθίνη και τη βητακυανίνη, στις οποίες οφείλουν και το ιδιαίτερο χρώµα τους. Oι βηταλαίνες σχετίζονται µε χαµηλά επίπεδα της ουσίας οµοκυστεΐνης, ένα αµινοξύ που σε υψηλά επίπεδα αποτελεί παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακά επεισόδια .
  3. Ενισχύουν τις αντοχές. Σύµφωνα µε έρευνα του Πανεπιστηµίου του Exeter, ο χυµός του παντζαριού µπορεί να ενισχύσει τις αντοχές του οργανισμού, αφού η υψηλή περιεκτικότητα των παντζαριών σε νιτρικά ιόντα µειώνει τις απαιτήσεις του για οξυγόνο.
  4. Βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Η απελευθέρωση νιτρικού οξέως που βοηθά στη διαστολή των αρτηριών, είναι ευεργετική και για την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, αφού επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.
  5. Συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού, αφού οι βηταλαΐνες έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγµονώδη δράση.
  6. Βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας γιατί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. yolife.gr
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ