Kέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας: Ζητά να αποσυρθεί η διαφήμιση της Άντζελας

<h3>Ενόχλησε η φράση «Χτύπα σαν άτρας» που ακούγεται να λέει η δημοφιλής λαϊκή τραγουδίστρια τα τελευταία δευτερόλεπτα του σποτ</h3>
<p><span>Λίγα εικοσιτετράωρα μετά την κυκλοφορία του πασχαλινού διαφημιστικού σποτ των Jumbo με πρωταγωνίστρια την λαίδη του ελληνικού τραγουδιού, Άντζελα Δημητρίου, </span><span lang="en-US">το ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας, ζητά την απόσυρση του.<br /><br />Αιτία είναι η φράση «Χτύπα σαν άτρας» που ακούγεται να λέει η δημοφιλής λαϊκή τραγουδίστρια τα τελευταία δευτερόλεπτα του σποτ. Συγκεκριμένα η Άντζελα Δημητρίου, λέει τη φράση όταν τσουγκρίζει το αβγό της με έναν γοητευτικό άντρα. Επειδή, το αβγό της δεν έσπασε, εκείνη τον παροτρύνει να της το τσουγκρίσει με περισσότερη δύναμη!<br /><br /></span></p>
<p><span style="color: #000000;">Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΚΕΘΙ, το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», <em>«παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών». </em><br /><br /></span></p>
<p><span style="color: #000000;">Όπως συμπληρώνεται, η βία κατά των γυναικών <em>«σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο διακωμώδησης ή εκμετάλλευσης για διαφημιστικούς ή/και εμπορικούς λόγους…ενώ </em><em>υποστηρίζεται πως η εν λόγω διαφήμιση «ενισχύει και προκαλεί την αναπαραγωγή έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων, καθώς και την εκδήλωση σεξιστικών συμπεριφορών. Με τον τρόπο αυτόν θίγεται η αξιοπρέπεια των γυναικών και διαιωνίζονται οι έμφυλες ανισότητες».</em><br /><br />Και καταλήγει: <em>«Το ΚΕΘΙ καταδικάζει κατηγορηματικά το περιεχόμενο της διαφήμισης αυτής και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως άλλωστε δεσμεύεται και από το σύμφωνο συνεργασίας που έχει υπογράψει με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την εξάλειψη των σεξιστικών και έμφυλων στερεοτύπων, προκειμένου το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα να αποσυρθεί».</em></span></p>
<p>Πηγή: protothema.gr</p>

Σχετικά άρθρα