5 ξεχωριστές βραδιές με Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα στο Μέγαρο

<p style="text-align: justify;">Το <strong>Πάσχα</strong> πλησιάζει και το<strong> Μέγαρο Μουσικής Αθηνών</strong> έχει προγραμματίσει στο πλαίσιο του κύκλου <strong>Adagio,</strong> πέντε ξεχωριστές βραδιές για την <strong>Εβδομάδα των Θείων Παθών και του Πάσχα</strong> – μέρες που αποκτούν βαθύτερο νόημα με το βλέμμα όλων στραμμένο στο προσφυγικό δράμα. Μέρες κατάνυξης, περισυλλογής και ανάτασης, μέρες υψηλής έμπνευσης για τους δημιουργούς. <br /><br />Αναλυτικά το <span class="taglink">πρόγραμμα</span> των συναυλιών:<br /><br /><strong>23 Απριλίου/20:30</strong><br /><br />Ex Silentio: Μνήμη<br /><br />Έργα από συνθέτες, επώνυμους και ανώνυμους, που έζησαν και δημιούργησαν σε ξένους τόπους μέχρι και τον 16ο αιώνα.<br /><br /><strong>24 Απριλίου/20:30  </strong><br /><br />Μίκης Θεοδωράκης: Ραψωδία – Μαουτχάουζεν<br /><br /><strong>25 Απριλίου/20:30  </strong><br /><br />Οι επτά λόγοι του Ιησού στο Σταυρό<br /><br />Στο πνεύμα των ημερών, το κατανυκτικό <span class="taglink">έργο</span> του Χάυντν παρουσιάζεται στην πιανιστική εκδοχή του από τον διακεκριμένο πιανίστα Νίκο Λαάρη και, μέσα από τις συγκλονιστικές φωτογραφίες του Γιάννη Μπεχράκη, συνδέεται με το προσφυγικό δράμα.<br /><br /><strong>26, 27 Απριλίου /21:00</strong> <br /><br />Human Requiem<br /><br />Μια διαδραστική «χορογραφημένη» εκδοχή του Γερμανικού <span class="taglink">Ρέκβιεμ</span> του Μπραμς μέσα από την πρωτοποριακή ματιά του Γιόχεν Ζάντιγκ: τα όρια ανάμεσα στο κοινό και τους <span class="taglink">καλλιτέχνες</span> καταργούνται και η κλασική μορφή της συναυλίας αποδομείται.<br /><br /><strong>27 Απριλίου/20:30  </strong><br /><br />Giuseppe Verdi: Requiem</p>
<p style="text-align: justify;"><strong>οποθεσία:</strong> Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη, Αθήνα<br /><br /><br /><strong>Ημερομηνία:</strong> 23, 24, 25, 26 και 27 Απριλίου 2016<br /><br /><br /><strong>Πληροφορίες</strong>: www.megaron.gr</p>

Σχετικά άρθρα