ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΕΕ - Έκοψαν το «Xτύπα σαν άντρας»

21 Απριλίου 2016

Την φράση της Άντζελας Δημητρίου «χτύπα, χτύπα σαν άντρας» στην πολυσυζητημένη διαφήμιση μεγάλης αλυσίδας παιχνιδιών θα πρέπει να αλλάξει εντός δύο ημερών η εταιρία, καθώς το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) δικαίωσε τη Γενική Γραμματεία Ισότητας που είχε προσφύγει με αίτημα απόσυρσης.

Σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Ισότητας (ΓΓΙ), η φράση της «Λαίδης» του λαϊκού τραγουδιού ενισχύει τη βία κατά των γυναικών, συνιστά σεξιστικό λόγο και αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων.

Την ίδια ώρα, η ΓΓΙ ισχυρίζεται ότι ενισχύει το πρόβλημα της έμφυλης βίας.

Η συγκεκριμένη διαφήμιση απασχολεί εδώ και... μέρες την κοινή γνώμη της χώρας.

Αμέσως μετά από την πρώτη προβολή της διαφήμισης, Twitter και Facebook πήραν φωτιά και οι χρήστες διχάστηκαν…

Ορισμένοι εμφανίστηκαν πραγματικά ενοχλημένοι από την διαφήμιση ενώ άλλοι φαίνεται ότι εκνευρίστηκαν περισσότερο με τις διαστάσεις που πήρε το ζήτημα.

Φυσικά, την εμφάνισή τους έκαναν και αρκετά βίντεο… παρωδίες, τα οποία σατίριζαν τη διαφήμιση της εταιρίας!

Η απόφαση

Σύμφωνα με την απόφαση Αρ. Σ1102 του ΣΣΕ, η οποία δημοσιοποιήθηκε στις 19/4/2015, η διατύπωση «Χτύπα, χτύπα σαν άντρας» προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα (δηλαδή μέχρι και την Πέμπτη 21/4/2016.

Παράλληλα, στην απόφαση του ΣΣΕ επισημαίνεται ότι «οι Αποφάσεις των Επιτροπών ισχύουν και πρέπει να εφαρμόζονται σε όλα τα μέσα που αναπτύσσεται η εκάστοτε υπό έλεγχο επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών καθώς και των owned channel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεξάρτητα από το εάν αυτά αναφέρονται στη σχετική αίτηση ελέγχου».

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ