Ασκήσεις πέους που προσφέρουν τεράστια στύση (ΦΩΤΟ)

28 Απριλίου 2016

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ σύμφωνα με την αρχαία ερωτική τέχνη του Ταο

Οι ασκήσεις των πυελικών μυών δεν οφελούν μόνο τη γυναίκα αλλά και τους άνδρες. Ας δούμε όμως πού ακριβώς βρίσκεται ο πυελικός μυς

Εκτείνεται από το ηβικό οστό μπροστά μέχρι τον κόκκυγα πίσω.  Μπορείτε να τον νιώσετε στο περίνεο (το τμήμα ανάμεσα από τους όρχεις και τον πρωκτό).

Αυτός ο μυς ευθύνεται επίσης για τις συσπάσεις που αισθάνεστε στην πύελο και τον πρωκτό κατά τους οργασμούς. Οι ταοϊστές (και όχι μόνο) πιστεύουν ότι εάν δυναμώσετε αρκετά αυτό τον μυ θα μπορείτε να έχετε πολλαπλούς οργασμούς όπως και οι γυναίκες! Αν θέλετε πολλούς και έντονους οργασμούς σας  αλλά και να δυναμώσετε τις στύσεις σας (και να κάνετε επίδειξη στη φίλη σας κρεμώντας μια πετσέτα στη στύση σας και πηγαίνοντας πάνω-κάτω), αυτή η άσκηση είναι ό,τι πρέπει

• Απομονώστε το μυ προσπαθώντας να μην ουρήσετε.

• Εκπνεύστε και συσπάστε τον πυελικό μυ.

• Τώρα εισπνεύστε ενώ χαλαρώνετε το μυ.

• Ξεκινήστε με 10 επαναλήψεις και φτάστε τις 40

Πολύ σημαντικό. Πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε εμπειρική τεχνική του Ταο πρέπει να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας ιατρό. Εκείνος θα κρίνει αν μπορεί να είναι κατάλληλη για εσάς και αν μπορείτε άφοβα να την ακολουθήσετε 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ