Mήπως είσαι πολύ αγχωμένη;

5 Μαΐου 2016

Έχεις διάβασμα ακόμα κι αν είναι διακοπές και σε λίγες μέρες, αν είναι η τελευταία σου χρονιά στο σχολείο, καλείσαι να δώσεις τις πιο σημαντικές εξετάσεις της ζωής σου -μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Είναι φυσικό επόμενο λοιπόν να έχεις αγχωθεί. Αυτό που δεν είναι φυσιολογικό είναι να έχεις αγχωθεί τόσο πολύ που πολλά από όσα θα διαβάσεις παρακάτω να τα αναγνωρίζεις σε σένα καθημερινά. Αντιμετώπισέ τα και χαλάρωσε. Στο τέλος ό,τι και να γίνει, δεν έχει έρθει και η κατστροφή του κόσμου! 

1. Θέλεις να μείνεις για πάντα στο κρεβάτι 

Για όλες μας υπάρχουν οι μέρες που δεν θέλουμε να σηκωθούμε από το κρεβάτι και να δούμε στα ίσα το τι μας περιμένει μέσα στη μέρα. Αν όμως κάθε μέρα φρικάρεις και μόνο στην ιδέα ότι θα σηκωθείς και πρέπει να αντιμετωπίσεις την... πραγματικότητα, θα πρέπει να συνειδητοποίησεις όλα όσα σε κάνουν να αγχώνεσαι τόσο πολύ. 

2. Δεν μπορείς να κοιμηθείς 

Οι σκέψεις σου στροβιλίζουν στο κεφάλι σου, σε χτυπάνε στο στήθος και στο στομάχι με αποτέλεσμα να στριφογυρίζεις όλο το βράδυ; Σίγουρα δεν είναι ό,τι πιο φυσιολογικό. 

3. Είσαι άρρωστη μέρα παρά μέρα 

Όταν είσαι σε καταστάσεις άγχους, το ανοσοποιητικό σου σύστημα δυσλειτουργεί κατά 30% οπότε είναι πολύ πιο πιθανό να αρρωστήσεις. Αν έχεις πιάσει κάθε αρρώστια που κυκλοφορεί στο σχολείο, μάλλον πρέπει να σκεφτείς σοβαρά για το άγχος σου. 

4. Δεν θυμάσαι πού έβαλες το κινητό σου/κλειδιά και γενικά τα πράγματά σου 

Γενικά, το μυαλό σου υπολειτουργεί, σημάδι ότι σκέφτεσαι πάρα πολύ σε βαθμό που δεν αντέχει άλλες πληροφοριές!

5. Τα πάντα σε κάνουν να έχεις το κλάμα στο.. τσεπάκι 

Μπορεί να είσαι ήδη ευαίσθητη και να κλαις εύκολα, όμως ένα και μόνο χαζό βίντεο στο YouTube είναι ικανό να σε κάνει να βάλεις τα κλάματα; Το άγχος "κλείνει" τους διακόπτες του φιλτραρίσματος των συναισθημάτων σου, με αποτέλεσμα κάθε ερέθισμα που δέχεσαι να σε επηρεάζει. 

Τι να κάνεις; 

Για αρχή, πάρε βαθιές ανάσες και ηρέμησε. Φρόντισε να ξεκουράζεσαι συχνά και να κάνεις διαλείμματα τα οποία κυρίως ξεκουράζουν το πνεύμα σου (μια βόλτα, μια συζήτηση με τους φίλους σου). Κάθε μέρα, κάνε ένα 5λεπτο διάλειμμα, όπου και θα ξεκόψεις από τα πάντα, θα πάρεις βαθιές ανάσες και θα κάνεις τις πιο όμορφες σκέψεις. Μέχρι να ηρεμήσεις, μέτρα τις αναπνοές σου. 

Αυτό που εμένα με έχει βοηθήσει είναι μια εφαρμογή το Headspace. Αν ξέρεις καλά αγγλικά, μπορεί να σε βοηθήσει καθημερινά, μιας και έχει 10λεπτα sessions τα οποία σε βοηθάνε, παίρνοντας τις σωστές ανάσες και κάνοντας ένα είδος διαλογισμού, να χαλαρώσεις. 

Αν τα παραπάνω συνεχίσουν, πάρε τη συμβουλή κάποιου μεγάλου ή μίλα σε κάποιον. Το σημαντικό είναι να βγάλεις το βάρος από πάνω σου. 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ