Οι 6 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να διώξεις το άγχος για τις εξετάσεις

10 Μαΐου 2016

Ξέχνα τις ανέμελες μέρες που πέρασες το Πάσχα, ήρθε η ώρα να στρωθείς στο διάβασμα. Αν δίνεις Πανελλήνιες, έχεις ήδη αρχίσει να διαβάζεις και να αγχώνεσαι. Είναι μια σημαντική δοκιμασία και προετοιμάζεσαι όλη τη χρονιά, γιατί λοιπόν να αφήσεις το άγχος να σε κυριεύσει και να μην τα πας όσο καλά θέλεις; Το ξέρω πως νομίζεις ότι είναι αδύνατον να μην αγχώνεσαι και είναι λογικό, όμως τα παρακάτω... κόλπα θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να ηρεμήσει και να είναι πιο δεκτικός στις πολλές πληροφορίες που δέχεται. 

1. Φάε τις σωστές τροφές 

Όταν διαβάζεις, καταναλώνεις ενέργεια ακόμα κι αν δεν κουνιέσαι. Σίγουρα θέλεις να ανταμείψεις τον εαυτό σου με κάτι γλυκό ή κάτι πρόχειρο μετά από το πολύ διάβασμα. Δεν είναι κακό να φας λίγη σοκολάτα υγείας για να σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι, όμως μην το παρακάνεις με τα φαγητά που έχουν πολλά λιπαρά γιατί θα σου φέρουν υπνηλία. Φάε όσα περισσότερα φρούτα μπορείς μαζί με γιαούρτι, ξηρούς καρπούς και γιαούρτι. 

2. Βρες ένα χώρο που θα σε χαλαρώνει. 

Σκέψου τον χώρο που θα διαβάζεις σαν ένα από τα καταφύγιά σου. Το διάβασμα από μόνο του είναι αγχωτικό, οπότε δεν θες και ένα χώρο να σε στρεσάρει. Αν έχεις μπαλκόνι ή αυλή είναι η ιδανική επιλογή για διάβασμα αν δηλαδή μπορείς να συγκεντρωθείς χωρίς να υπάρχει απόλυτη ησυχία. 

3. Κοιμήσου καλά 

Δεν κατάλαβα ποτέ αυτούς που μπορούσαν να διαβάζουν όλο το βράδυ γιατί πάντα με διευκόλυνε το διάβασμα την ημέρα. Το να κοιμάσαι καλά το βράδυ σημαίνει λιγότερο στρες. Γιατί; Ο οργανισμός σου έχει ξεκουραστεί και μπορεί να αποδώσει πλήρως. Όσο σημαντική είναι η ισορροπημένη διατροφή, τόσο σημαντικό είναι και το να ξεκουράζεσαι. Ο εγκέφαλος σου χρειάζεται χρόνο για να αφομοιώσει όλες τις πληροφοριές που δέχεται. 

4. Μην πίνεις πολύ καφέ 

Η καφεϊνη έχει την ιδιότητα να σε ξυπνάει, όμως μπορεί να σε κάνει να χάσεις τον ύπνο σου και δεν το θες. Αν πιείς ένα άντε δύο καφεδάκια είσαι εντάξει. Μπορείς πάντα να αντικαταστήσεις τον καφέ με φυτικό μαύρο τσάι το οποίο περιέχει καφεϊνη. 

5. Οργανώσου! 

Φτιάξε ένα πλάνο και ακολούθησε το. Το σχέδιο θα περιλαμβάνει τις ημερομηνίες που έχεις τις εξετάσεις αλλα και τι θα διαβάσεις την κάθε μέρα και πόση ώρα. Θα γλιτώσεις πολύ χρόνο και θα είσαι και σίγουρη ότι δεν θα ξεχάσεις κάποιο μάθημα. 

6. Κάνε διαλείμματα 

Το να διαβάζεις πέντε ώρες χωρίς διαλείμμα δεν θα σου προσφέρει τίποτα περισσότερο από χάσιμο χρόνου, γιατί μετά από κάποια ώρα, θα χάσεις την συγκέντρωσή σου. Στην μια ώρα, σήκω από την καρέκλα σου, πες μια κουβέντα με τη μαμά σου και φάει κάτι. Έτσι, θα καθαρίσει το κεφάλι σου αποτελεσματικά. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ