Το σωστό μαξιλάρι για τις παθήσεις του αυχένα;

16 Ιουνίου 2013


Όταν δεν έχουμε κοιμηθεί όσο και όπως θα έπρεπε τα προβλήματα που δημιουργούνται στο σώμα και στην ψυχολογία μας είναι μεγάλα. Για τον λόγο αυτό, έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζουμε ποιο είναι το κατάλληλο μαξιλάρι για εμάς και πώς πρέπει να το χρησιμοποιούμε για να απολαμβάνουμε τον ύπνο μας!



Γράφει η Ευπραξία Πιπίνη, Αναισθησιολόγος και Διευθύντρια του Ιατρείου Πόνου

Συνήθως δεν του δίνουμε μεγάλη σημασία, ρίχνοντας όλο το βάρος στο στρώμα. Το μαξιλάρι, όμως, παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου αλλά και σε διάφορες παθήσεις της σπονδυλικής στήλης και του αυχένα που συνοδεύονται από χρόνιο πόνο.

Πρώτα απ' όλα,  σωστό είναι το μαξιλάρι που κοιμόμαστε να το αλλάζουμε κάθε δύο χρόνια. Επίσης, θα πρέπει να είναι αρκετά φουσκωτό και από υλικό που αλλάζει και επανέρχεται στο αρχικό του σχήμα σε όποια στάση και αν κοιμόμαστε (πούπουλο).Τα μαξιλάρια που είναι πολύ λεπτά δεν στηρίζουν τον αυχένα επαρκώς. Καλό θα ήταν επίσης να μη χρησιμοποιείτε περισσότερο από ένα μαξιλάρι, γιατί διαφορετικά παραμορφώνεται η σπονδυλική στήλη και ξεκινούν οι πόνοι στη μέση και την πλάτη, ενώ πρέπει να το τοποθετούμε σε τέτοια θέση, ώστε να στηρίζεται μόνο το κεφάλι και ο λαιμός και όχι οι ώμοι.

Οι ειδικοί επιπλέον μιλάνε για ένα δεύτερο (μικρό) μαξιλάρι που θα το τοποθετούμε…μακρυά από το κεφάλι μας για να μας ανακουφίζει την ώρα του ύπνου. Έτσι, αν κοιμόμαστε ανάσκελα θα βάλουμε το μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα, αν κοιμόμαστε στο πλάϊ, ανάμεσα στα πόδια, και αν κοιμόμαστε μπρούμυτα, το μαξιλάρι θα μπει κάτω από τη λεκάνη μας…για όνειρα γλυκά και ξεκούραστα.

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Φράντς Κάφκα
Η Σκέψη της ημέρας
9:10 Φράντς Κάφκα