Γιατί λίγα μόλις λεπτά άσκησης αρκούν για να έχετε ευεργετικά αποτελέσματα

17 Μαΐου 2016

Αρκετά μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να επισκεφτούν κάποιο γυμναστήριο, είτε λόγω έλλειψης χρόνου ή χρημάτων, είτε γιατί δεν υπάρχει ένας τέτοιος χώρος κοντά στο σπίτι τους ή στη δουλειά τους.

 

 

Σίγουρα οι απαιτήσεις της καθημερινότητας έχουν αυξηθεί και ο περισσότερος κόσμος είναι πολύ πιεσμένος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο με λίγο φαντασία, διάθεση και ελάχιστο χρόνο μπορείτε να γυμναστείτε μόνοι σας ή με παρέα στο σπίτι σας ή σε εξωτερικούς χώρους.

Ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Ένας πολύ εύκολος τρόπος να γυμναστείτε, είτε στο σπίτι, είτε έξω είναι οι ασκήσεις με το βάρος του σώματός σας. Δημιουργήστε το δικό σας τριαντάλεπτο πρόγραμμα που να περιλαμβάνει καθίσματα, προβολές, κάμψεις, στηρίξεις, κοιλιακούς, ραχιαίους και πολύ σύντομα θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει.

Τρέξιμο-Περπάτημα

Βγείτε έξω στο δρόμο ή πηγαίνετε μια βόλτα στο πάρκο ή στο γήπεδο της γειτονιάς σας. Με 30΄τρέξιμο μέτριας έντασης ή 45΄περπάτημα 3 με 4 φορές την εβδομάδα θα δείτε βελτίωση τόσο στη σωματική, όσο και στην ψυχική σας υγεία.

DVD

Αν είστε άνθρωπος που σας αρέσει η γυμναστική στο σπίτι τότε μπορείτε πολύ εύκολα να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας κάποιο dvd με το είδος της γυμναστικής που σας αρέσει. Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά, για όλα τα γούστα και μπορούν να σας καθοδηγήσουν με ασφάλεια στον στόχο που έχετε θέσει.

Χορός

Ο χορός αποτελεί μια πάρα πολύ καλή και εναλλακτική επιλογή γυμναστικής. Βάλτε δυνατά την αγαπημένη σας μουσική να παίζει, κλείστε τις κουρτίνες και ξεκινήστε να χορεύετε. Με 15’ χορό μπορείτε να χάσετε μέχρι και 100 θερμίδες .

Outdoor training

Αν έχετε την διάθεση και τον χρόνο να γυμναστείτε, αλλά δεν αντέχετε την κλεισούρα του γυμναστηρίου, τότε το outdoor fitness training είναι η ιδανική λύση. Πρόκειται για οργανωμένα προγράμματα γυμναστικής σε εξωτερικούς χώρους που συνδυάζουν ασκήσεις με αρμονικά επαναλαμβανόμενες κινήσεις (όπως τρέξιμο, κωπηλασία, σχοινάκι, έλξεις, κάμψεις) γυμναστική εδάφους, ενόργανη γυμναστική και βάρη και απευθύνεται σε άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας.

Ποδήλατο

Ανεβείτε στο ποδήλατό σας και ξεκινήστε τις βόλτες. Είναι ένας πολύ εύκολος, οικολογικός και ευχάριστος τρόπος να γυμναστείτε μόνοι σας, αλλά και με την παρέα σας.

Κολύμβηση

Αν ο υδάτινος κόσμος σας έλκει περισσότερο από τον κόσμο της ξηράς, τότε ξεκινήστε το κολύμπι. Υπάρχουν δημοτικές αλλά και ιδιωτικές πισίνες, που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σας. Αν πάλι είστε από αυτούς που η μόνη επαφή με το νερό είναι το καλοκαίρι στις παραλίες, τότε σηκωθείτε από τις ξαπλώστρες και κολυμπήστε. Αρχικά βάλτε στόχο τη σημαδούρα και σιγά, σιγά αυξήστε την απόσταση.

Συμπέρασμα

Αφήστε τις δικαιολογίες και σηκωθείτε από τους καναπέδες. Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά είδη γυμναστικής για κάθε γούστο. Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει και ξεκινήστε πριν να είναι αργά. Εντάξτε στην καθημερινότητα σας την άσκηση, κάντε την γυμναστική τρόπο ζωής και να είστε σίγουροι ότι μόνο ευεργετικά θα είναι τα αποτελέσματα και για το σώμα, αλλά και για την ψυχή σας.

 

ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ