Πώς γίνεται πιο σφιχτός ο κόλπος της γυναίκας: Το κόλπο με τα δυο δάχτυλα

18 Μαΐου 2016

ΣΕΞΑΣΚΗΣΗ

Ασκήσεις Kegel ή αλλιώς οι συσπάσεις των μυών του κόλπου. Οι ασκήσεις της πυέλου μπορούν να ενισχύσουν τις σεξουαλικές επιδόσεις της γυναίκας μιας και αυξάνουν την ευαισθησία στον κόλπο άρα και τα επίπεδα της διέγερσης. Πολλοί δε θεωρούν ότι μπορούν να προσφέρουν και πιο έντονο οργασμό. 

Ας δούμε όμως πώς γίνονται βήμα προς βήμα: Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε τους μύες προσπαθώντας να μην ουρήσετε 

Σφίξτε προς τα μέσα την κοιλιά σας και τα οπίσθιά σας.

Όταν τους εντοπίσετε σφίξτε τους και συσπάστε για λίγα δευτερόλεπτα. Έπειτα χαλαρώστε

Κάντε 25 επαναλήψεις επί 2 σετ την ημέρα.  

Μπορείτε να ακολουθήστε τη συμβουλή από το βιβλίο των Mantak Chia και Dr Rachel Carlton Abrams The Multi-Orgasmic Woman (Η πολυοργασμική γυναίκα) 

• Ξαπλώστε κάτω ή καθίστε σε μια καρέκλα και βάλτε τα δυο δάχτυλά σας στον κόλπο. 

Σφίξτε τα δάχτυλα με τους μύες. 

Ανοίξτε τα δάχτυλά σας μέσα στον κόλπο και προσπαθήστε να τα κλείσετε ασκώντας ελαφριά πίεση με τους μύες. 

 

Προσοχή: Οι άνωθεν συμβουλές προέρχονται από ερωτικά εγχειρίδια και συγράμματα. Πάντα πριν δοκιμάσετε να εφαρμόσετε οποιαδήποτε τεχνική πρέπει να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας ιατρό. Μόνο αυτός μπορεί να σας υποδείξει το πώς γίνονται οι ασκήσεις kegel και αν μπορούν να είναι πραγματικά λειτουργικές για την περίπτωσή σας. 

 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ