Egypt Air: Πάνω από τη Τζιά η τελευταία επικοινωνία του πιλότου

19 Μαΐου 2016

Όταν ένα αεροσκάφος εξέρχεται από τον ένα εναέριο χώρο στον άλλο, υπάρχει επικοινωνία με τον πιλότο για να δηλωθεί η εναλλαγή συχνότητας. Αυτό που διαπιστώνουμε είναι πως όταν έβγαινε από το FIR το δικό μας, από τις 03:26 που ξεκίνησε η προσπάθεια από τους Έλληνες ελεγκτές, οι ίδιοι δεν μπορούσαν να έρθουν σε επικοινωνία με τον πιλότο. Αυτό τους έκανε να παρακολουθούν το αεροσκάφος μέχρι τη στιγμή που χάθηκε από τα ραντάρ στις 03:29

Οι Έλληνες ελεγκτές ήταν αυτοί που ενημέρωσαν τις αιγυπτιακές αρχές για το γεγονός ότι το αεροσκάφος της Egypt Air εξαφανίστηκε από τα ραντάρ, καθώς και ότι μόλις λίγα λεπτά πριν χαθούν τα ίχνη του, βρισκόταν στον ελληνικό εναέριο χώρο. Ειδικότερα, όπως εξηγεί ο  Διοικητής Υπηρεσίας Πολιτικής Υπηρεσίας, Κώστας Λιντζεράκος, το στίγμα του χάθηκε 7 μίλια νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός FIR Καϊρου.

«Το αεροσκάφος εισήλθε εντός του ελληνικού FIR στις 02:55 και εξήλθε στις 03:26. Το κέντρο περιοχής Αθηνών παρακολουθούσε το αεροσκάφος από την ώρα που εισήλθε μέχρι την έξοδό του. Πάνω από τη νήσο Κέα ήρθε σε επικοινωνία με το αεροσκάφος, το οποίο βρισκόταν στα  37.000 πόδια ύψος και είχε ταχύτητα 519 μίλια. Πήρε συντεταγμένες, τις οποίες ακολούθησε και δεν δήλωσε ότι έχει κάποιο πρόβλημα» περιγράφει ο Διοικητής Υπηρεσίας Πολιτικής Υπηρεσίας.

Ο ίδιος τονίζει ότι δεν υπάρχει καμιά δήλωση του πιλότου και πως «στις καταγραφές που  έχουμε δεν υπάρχει σήμα κινδύνου».

 

Πηγή: http://www.madata.gr 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Φράντς Κάφκα
Η Σκέψη της ημέρας
9:10 Φράντς Κάφκα