Έχεις άγχος το πρωί; Πώς να το διώχνεις και να έχεις μια όμορφη μέρα

23 Μαΐου 2016

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ, ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΕΧΩ ΚΑΚΗΔΙΑΘΕΣΗ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ Η ΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΓΧΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. 

Στο ερώτημά σας απαντά ο ψυχολόγος - ομαδικός θεραπευτής Δημήτρης Κατσαρός 

Αγαπητέ αναγνώστη:
 
Για το πολύ άγχος βοηθά πολύ να αποσυμφορήσετε τον οργανισμό σας. Αν καπνίζετε, κόψτε το για λίγες μέρες, μέχρι να νιώσετε ξανά πιο ήρεμος. Πίνετε αρκετό νερό (2 λίτρα την ημέρα), τρώτε καλό πρωινό (λίγο-λίγο αν δεν έχετε όρεξη στην αρχή) και κάντε σωματική άσκηση: Περπάτημα, τζόγκινγκ κάποιο άθλημα, ό,τι σας αρέσει. Να τρώτε άλλα δύο γεύματα την ημέρα με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. (π.χ.: Φασόλια με σαλάτα). Σε περιόδους άγχους είναι σημαντικό να τρέφεστε σωστά και να κοιμάστε 6 ώρες την ημέρα τουλάχιστον. Προσπαθήστε να μην αναβάλλετε πράγματα αλλά και να μην επισπεύδετε καταστάσεις. Βρείτε μια ώρα για τον εαυτό σας όπου δεν θα κάνετε δουλειές ή πράγματα ευθύνης παρά κάτι ευχάριστο ή χαλαρωτικό. Τέλος μιλήστε σε κάποιον άνθρωπο για το άγχος σας, για τις δυσκολίες σας, για τα σχέδιά σας, για ο,τι σας απασχολεί. 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Edgar Wallace
Η Σκέψη της ημέρας
3:17 Edgar Wallace