Ποιες οι αλλαγές μετά την αφαίρεση του θυρεοειδούς;

31 Μαΐου 2013

Η κυρία Έλενα μας ρωτά:


«Γεια σας! Ο άντρας μου έβγαλε εντελώς τον θυρεοειδή το 2008. Από τότε, παρόλο που παίρνει 2 χαπάκια thirormon, δεν είναι ο ίδιος. Δηλαδή, εκεί που είναι καλά, ιδρώνει, τον πιάνει μια φοβία ότι κάτι θα πάθει, χαλάει η διάθεσή του τελείως και δεν μπορεί να το κουμαντάρει εκείνη τη στιγμή αν δεν κοιμηθεί. Τι μου προτείνετε; Είναι φυσιολογικό; Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω να τον βοηθήσω. Ευχαριστώ».



Απαντά ο Παθολόγος Αναστάσιος Σπαντιδέας

Εφόσον μετά τη θυρεοειδοκτομή ρυθμίζεται με τη λήψη thirormon o θυρεοειδής και εφόσον οι εξετάσεις είναι καλές, δεν σχετίζονται με πάθηση του θυρεοειδούς. Αυτά τα συμπτώματα έχουν περισσότερο σχέση με κάποιο στρες, άγχος ή κάποια φοβία που μπορεί να έχει ο σύζυγός σας. Αλλά σαφώς δεν σχετίζονται με τον θυρεοειδή αυτά, εφόσον έχουν ρυθμιστεί σωστά οι δόσεις thirormon.

 

 

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
akis3 adTechParam +13490+26 - adTechUnit 4
Άγχος: Δυσκολία στην αναπνοή και πόνος στο στήθος
Το πρόβλημα μου είναι ότι αγχώνομαι με το...
Ψυχιατρική: Η κακή διάθεση και η έλλειψη ευχαρίστησης
Όλες οι μορφές ψυχοθεραπείας, κατά το...
Σχέση: Όταν δε σε συμπαθούν οι γονείς του συντρόφου σου
Το πρόβλημα είναι ότι οι γονείς του δεν...