5 μύθοι για τον πόνο και την αντιμετώπισή του!

19 Ιουνίου 2013


Την τελευταία δεκαετία έχει πραγματοποιηθεί αλματώδης πρόοδος στην κατανόηση του πόνου και της θεραπείας του. Ο πόνος που κάποτε θεωρούνταν ανυπόφορος είναι πλέον διαχειρίσιμος.

Τα ιατρικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι πολλές από τις πεποιθήσεις που ευρέως διαδίδονται και πιστεύονται σχετικά με τον πόνο και την ανακούφιση του είναι ψευδείς. Οι 5 συχνότεροι μύθοι για τον πόνο είναι οι εξής:

Μύθος1: Τίποτα δεν γίνεται χωρίς πόνο

Αυτός ο μύθος εξακολουθεί να υφίσταται μεταξύ των bodybuilders, ωστόσο, δεν υπάρχουν στοιχεία που να επιβεβαιώνουν πως το να αποκτήσει κανείς μυϊκή δύναμη χρειάζεται πόνο. Αντί γι’ αυτό, θα πρέπει να αναπαύεστε, ώστε να επιδιορθώνονται οι μύες και για να ανακουφίζεστε από τον πόνο. Μπορεί επίσης να χρειαστεί να τροποποιήσετε την καθημερινή σας άσκηση, ώστε να μην σας καταπονεί.

Μύθος 2: Ο πόνος είναι στο μυαλό

Ο πόνος είναι ένα σύνθετο πρόβλημα που αφορά τόσο το μυαλό, όσο και το σώμα. Για παράδειγμα, πόνος στην πλάτη δεν έχει καμία γνωστή αιτία, στις περισσότερες περιπτώσεις και τα στρεσογόνα γεγονότα της ζωής μπορεί να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι πραγματικός. Ο πόνος είναι ένα αόρατο πρόβλημα που οι άλλοι δεν μπορούν να δουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα στο μυαλό μας.

Μύθος 3: Πρέπει να μάθεις να ζεις με τον πόνο

Υπάρχουν αμέτρητες επιλογές για την ανακούφιση από τον πόνο. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται οι τεχνικές χαλάρωσης, η άσκηση, η φυσιοθεραπεία, τα συνταγογραφούμενα και τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, καθώς επίσης και η χειρουργική επέμβαση. Δεν είναι πάντοτε εφικτό να ελέγξει κανείς πλήρως τον πόνο, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τον πόνο πολύ καλύτερα.

Μύθος 4: Δεν χρειάζεται να πάω στον γιατρό για την ανακούφιση του πόνου

Οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας είναι συνήθως πιο αρνητικοί στο να επισκεφθούν το γιατρό από ό,τι τα μικρά παιδιά. Ωστόσο, ο περιστασιακός πονοκέφαλος ή ένας ήσσονος σημασίας τραυματισμός κατά την άσκηση μπορεί να μην είναι λόγος να επισκεφτείτε έναν γιατρό, αλλά όταν το πρόβλημα γίνεται χρόνιο μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, κόπωση από την απώλεια του ύπνου, άγχος, αδυναμία για εργασία και διαταραχή των σχέσεων. Οι περισσότεροι πόνοι είναι αντιμετωπίσιμοι, γι’ αυτό οφείλετε στον εαυτό σας ένα ραντεβού με το γιατρό σας, ώστε να ανακουφιστείτε από αυτό το πρόβλημα.

Μύθος 5:  Τα αναλγητικά φάρμακα οδηγούν σε εθισμό

Οι γιατροί αντιμετωπίζουν την συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων με συντηρητική προσέγγιση με σκοπό την ανακούφιση από τον πόνο μέσω της συνταγογράφησης αναλγητικών φαρμάκων. Ο εθισμός σε αυτά είναι ένα ακραίο φαινόμενο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η σωματική εξάρτηση δεν είναι το ίδιο πράγμα με τον εθισμό, όπως συχνά πιστεύεται. Ο εθισμός, λοιπόν, αν δεν έχετε ιστορικό εξάρτησης από τα ναρκωτικά ή το αλκοόλ, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.  

 
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ