Εμμηνόπαυση και διατροφή: Η ισορροπία κρίνει το αποτέλεσμα!

15 Ιουνίου 2016
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR ρωτά

Αναγνώστρια μας ρωτά: 

Είμαι 50 χρονών βρίσκομαι στην εμμηνόπαυση έχω ύψος 155 και βάρος 67 κιλά Θα ήθελα να χάσω το λιγότερο 7 κιλά και δυσκολεύομαι να τα χάσω Δυστυχώς πολύ ευκολά περνώ κιλά τα τελευταία χρονιά Η δουλειά μου γραφείου δεν βοηθά στο να κινούμαι και δεν κάνω γυμναστική γιατί ευκολά με πιάνει πόνος στη μέση μου Τι μου προτείνετε;

 

Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Ευάγγελος Ζουμπανέας (www.diatrofi.gr)



Αγαπητή μου

Στην εμμηνόπαυση ο οργανισμός την γυναίκας βιώνει ποικίλες ορμονικές μεταβολές με αντίκτυπο στην σωματική και ψυχολογική κατάσταση. Επειδή ο μεταβολισμός πέφτει η καθημερινή τόνωση του οργανισμού με ασκήσεις που έχουν μυϊκή ενδυνάμωση είναι πολύ βοηθητική. Το ότι υπάρχουν πόνοι δεν αποτελεί ένδοξη ότι δεν πρέπει να ασκείστε αλλά ότι το σώμα έχει εσαεί πολύ χρόνο χωρίς άσκηση και χρήζει εξατομικευμένης θεραπείας

Διατροφικά η ισορροπία κρίνει το αποτέλεσμα. Ακραίες λύσεις και μυστικά δεν χαρίζουν απλόχερα την απώλεια. Τα μικρά και συχνά γεύματα (3 κυρίως γεύματα και 2-3 σνακ ενδιάμεσα) βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο της μερίδας. Η ποικιλία τροφών από όλες τις ομάδες τροφίμων, εξασφαλίζει επάρκεια θρεπτικών συστατικών. Το διατροφικό πιάτο επιβάλει φρούτα ή λαχανικά στο μεγαλύτερο μέρος του, μια μερίδα άπαχης πρωτεΐνης: γαλακτοκομικά, αυγό, κρέας, ψάρι, όσο μια παλάμη και μια μικρή μερίδα αμύλου ολικής αλέσεως (δημητριακά, καστανό ρύζι, όσπρια, παξιμάδι, ψωμί κτλ.) όσο ένα φλιτζάνι. Φροντίστε να έχετε καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών και να σας βλέπει ο ήλιος ή να λαμβάνεται συμπλήρωμα βιταμίνης D. Μαζί με «καλά λιπαρά, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, επαρκή ενυδάτωση και ξεκούραση το σώμα θεραπεύεται. 

 


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ