12 απλές κινήσεις για να βάλεις τα φρούτα και τα λαχανικά στη ζωή σου.

21 Ιουνίου 2016

1. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αντικαταστήσεις όλα τα σνακ ενδιάμεσα των γευμάτων με φρούτα ή λαχανικά. Δοκίμασε με όσα μεταφέρονται εύκολα πχ μπανάνα ή δεν χρειάζονται καθάρισμα όπως τα κεράσια.

2. Ο φυσικός χυμός μπορεί να αποτελέσει μια καλή εναλλακτική. Προσοχή όμως, γιατί συνήθως η ποσότητα που μας σερβίρουν είναι εξαιρετικά μεγάλη, οπότε περιέχει αρκετές θερμίδες . Αναλογίσου ότι αν σε έναν ανάμεικτο χυμό περιέχεται ένα πορτοκάλι, ένα μήλο και μια μπανάνα, τότε ήδη έχεις καταναλώσει 3 φρούτα σε ένα γεύμα.

3. Τα αποξηραμένα φρούτα είναι επίσης μια εύκολη λύση, και μάλιστα μπορείς να τα μεταφέρεις αλλά και να τα προμηθευτείς εύκολα. Αγόρασε αυτά που δεν έχουν προσθήκη ζάχαρης και θυμήσου οτι 2-3 μικρά αποξηραμένα φρούτα αντιστοιχούν σε ένα μεγάλο φρέσκο. Με μέτρο λοιπόν, καθώς τα σάκχαρα που περιέχουν είναι ιδιαίτερα αυξημένα.

4. Την Κυριακή φτιάξε μια φρουτοσαλάτα, πρόσθεσε χυμό πορτοκάλι και αποθήκευσέ την το ψυγείο σε σκεύος που να κλείνει αεροστεγώς. Σερβίρισε σε μπολ και απόλαυσε ένα δροσιστικό απογευματινό χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

5. Αν είσαι από αυτούς που βαριούνται να καθαρίζουν φρούτα, μάθε οτι σε αρκετά super market υπάρχουν καθαρισμένα και κομμένα φρούτα (π.χ ανανάς) και μάλιστα χωρίς την προσθήκη ζάχαρης. Επίσης μπορείς να προμηθευτείς baby carrots σε ατομικές συσκευασίες.

6. Αν δεν σου αρέσουν τα ωμά λαχανικά, δοκίμασε να ψήσεις μελιτζάνες κολοκυθάκια και μανιτάρια στο γκριλ του σπιτιού σου. Πρόσθεσε μια σπιτική σος με ελαιόλαδο και ξύδι και απόλαυσέ τα ακόμα και καθημερινά.

7. Δοκίμασε να τα προσθέσεις λαχανικά σε σάλτσες για μακαρόνια, ομελέτες και πίτσες για να ενισχύσεις έτσι τα γεύματα σου σε βιταμίνες και φυτικές ίνες. Το τόστ επίσης μπορεί να αποτελέσει μια καλή βάση για φέτες ντομάτας, μαρούλι ή τριμμένο λάχανο καρότο.

8. Τα κατεψυγμένα λαχανικά αποτελούν μια εύκολη λύση και με αυτά μπορείς να κάνεις μια γρήγορη βραστή σαλάτα χωρίς να αναγκαστείς να καθαρίσεις και να πλύνεις.

9. Κομμάτια φρούτων μπορείς επίσης να προσθέσεις και στη σαλάτα σου. Δοκίμασε πορτοκάλι και φράουλες σε σαλάτα από σπανάκι. Φυσικά μην ξεχνάς οτι τα φρούτα μπορούν να δώσουν γεύση και στο γιαούρτι.

10. Πάγωσε 12 ώρες κομματάκια από φρούτα, άλεσέ τα την επόμενη μέρα και πρόσθεσέ τα σε γιαούρτι μαζί με ένα κουταλάκι μέλι. Έτσι θα έχεις εύκολα και απλά ένα σπιτικό παγωμένο γιαούρτι χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

11. Για ένα γρήγορο πρωινό, ανακάτεψε μια μπανάνα ή φράουλες ή άλλο φρούτο της επιλογής σου με ένα ποτήρι γάλα και θα φτιάξεις έτσι ένα σπιτικό smoothie δροσερό και θρεπτικό.

12. Βάλε τα λαχανικά στον αποχυμωτή (ακόμα και τον μαϊντανό), πρόσθεσε παγάκια και σέρβιρε σαν αναψυκτικό. Θα πιεις έτσι ένα ποτό γεμάτο μέταλλα και βιταμίνες.

 

Από την επιστημονική ομάδα του διατροφολόγου Ευάγγελου Ζουμπανέα, και την Μαρία Τουμπή/ Διαιτολόγος-Διατροφολόγος diatrofi.gr 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ! :
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ